Escapada la munte - Busteni & Sinaia

0 Comments
           Hei hei! De mult timp tot spuneam că vreau să plec, măcar pentru câteva zile, în vacanță pentru a mă elibera în sfârșit de stresul acumulat în acest an. Trebuie să recunosc, nu a fost deloc un an ușor : am susținut examenul Cambridge, am făcut școala de șoferi în iarnă și am obținut permisul înainte de Paște, am fost plecată la olimpiada națională de istorie, am avut examenul de Bacalaureat, absolvirea liceului, am trecut prin emoțiile despărțirii de foștii mei colegi, apoi a urmat admiterea la facultate; la acestea aș mai adăuga faptul că m-am implicat în proiecte locale datorită pasiunii mele pentru machiaj ( Make-up Artist Oriflame Giurgiu ) și faptul că în aproape fiecare weekend am cliente la machiaj, ceea ce înseamnă mult pentru mine!

           În cele din urmă, m-am hotărât : plec între 19-22 august la Bușteni! Nu fusesem niciodată aici și de mult îmi doream să ajung pe Platoul Bucegi, să văd Babele și Sfinxul, să merg cu telecabina. De mare m-am săturat, sincer, având în vedere că de când mă știu am plecat cu ai mei de cele mai multe ori în Costinești sau în Mangalia, plus că mi s-a părut un an ciudat și numai vreme de plajă nu a fost! Am găsit cazare într-o zonă foarte liniștită, la o doamnă foarte drăguță și grijulie; am avut tot confortul asigurat! Găsiți aici locul unde ne-am cazat, vă recomand cu drag să apelați la aceasta! Cât despre plecare, am decis să mă duc doar cu prietenul meu, iar ca mijloc de transport am ales trenul. Și pentru că tot eram prim zonă, am dat o fugă și la Sinaia, să vizităm Castelul Peleș.

           Dacă vreți câteva recomandări în ceea ce privește restaurantele, eu am fost mulțumită de OK Cafe ( mâncare foarte ieftină și foarte gustoasă ) , dar și de Magic Club, dar era cam departe de locul în care eram noi cazați. Cu toate acestea, priveliștea de la Magic Club era superbă! 


*Priveliștea de la Magic Club

* O pisicuță pe care am întâlnit-o la Magic Club - și care mi-a mușcat prietenul de mână :)))
Doar ochii ei superbi mă conving să o iert, nu știu acum ce zice „victima” :))

*Castelul Cantacuzino - superb la exterior, căci în interior nu prea ai ce vedea ... Nu se compară nici pe departe cu Peleș sau Bran. Ironic sau nu, taxa de intrare mi s-a părut cea mai scumpă aici.





*Cascada Urlătoarea. Drumul este relativ accesibil și nu aveți nevoie de echipament special; doar să nu prindeți o zi ploioasă sau  să mergeți în ziua imediat următoare, căci noroiul te face să te gândești de două ori înainte. Oricum, merită! :)



* Pe drum, plecând de la cascadă. Mă plictisisem ... luasem un buștean ... mă credeam mare exploratoare :))

*În centrul orașului, este un parc frumos amenajat, iar primăria completează decorul. Ce să mai zic de fântână, care e superbă!

* Așteptând telecabina. Ca o recomandare, nu luați în seamă programul afișat la intrarea în clădire, de unde se pleacă. Chiar dacă scrie că e revizie tehnică până pe la 8.30 și abia apoi se pleacă către platou, noi am plecat pe la 8. Cel mai important : treziți-vă devreme, iar la ora 7, cel târziu ora 7 jumate să fiți în fața ușii!! După orele menționate, se face imediat o coadă imensă, care înconjoară clădirea și există riscul să stați degeaba o zi întreagă fără a vă plimba cu telecabina!!! Noi am fost înainte cu o zi pe la ora 10 și era o coadă infernală, iar în ziua următoare, la ora 7 și ceva, eram printre primii 10 și am plecat cu prima cursă ( în telecabină intră 25 de persoane ) .




* Pe platoul Bucegi. Este imens! Priveliștea e superbă! Aveți grijă să vă îmbrăcați bine și să aveți provizii, iar dacă vreți să vă aventurați spre Crucea Caraiman/Vf. Omu sau Cascada Doamnei, mai bine să fiți echipați corespunzător, pentru că aveți de mers! Noi am mers doar până aproape de cruce, însă pentru că am luat-o pe un drum mai dificil și nu eram echipați așa cum trebuie, nu am mers mai departe. Data viitoare mergem pe traseul care duce la Vf. Omu pentru că am aflat ulterior că e mult mai accesibil, chiar dacă e mai lung.




*Spre Castelul Peleș.
Este minunat, am fost surprinsă de cât de bine construit este castelul și cât de frumos este decorat!
Dacă nu ați fost aici, ce mai așteptați? Este superb!






*În ultima zi, am mers cu tractorașul prin Bușteni, trecând prin Valea Cerbului, până la Gura Diham. 
It was a bumpy ride! 

*Am avut norocul să vedem și Crucea Caraiman aprinsă noaptea, fix în ultima zi! Apropo, am surprins poza din curtea casei în care am fost cazați! 

*Cum era peisajul la plecare ... 


Chiar a fost odihnitor. Mi-am reîncărcat bateriile și m-am întors pregătită pentru un alt weekend plin care tocmai s-a încheiat ( și nu e singurul! ). Nu numai că am machiat, dar a fost și ziua tatălui meu, iar duminică am sărbătorit! 

Următoarea destinație : Vulcanii noroioși ( Buzău ) sau Statuia lui Decebal ( Orșova, Mehedinți ) .
De mâine vă așteaptă noi articole despre produse de machiaj/îngrijire, ținute, machiaje și tutoriale! Fiți pe fază!

Voi pe unde ați fost în ultimul timp? Ce loc îmi recomandați să vizitez?


You may also like