Review : Waterproof Eyeliner Gel Eyeliner Pencil

0 Comments
            Hei hei! Am pregătit pentru voi un nou review. Astăzi voi vorbi despre un creion intrat relativ recent în posesia mea și pentru că l-am folosit de mai multe ori, acum sunt pregătită să vă împărtășesc părerea mea despre acesta!



„ High quality
Ultra-smooth fluid line's gel formula provides the precision of a liquid liner
Suitable for professional use and home use. ”


Este un creion destul de ok. Are o textură cremoasă. Ambalajul acestui creion seamănă foarte mult cu cel al unui ruj. De asemenea, este mic și foarte practic.
Vârful creionului permite o aplicare precisă. 
Un mare avantaj îl reprezintă faptul că este intens.
Cu toate că în nume este precizat faptul că e rezistent la apă, nu este de fapt așa. Mai degrabă, are o rezistență mică, de aceea este necesar să fie fixat cu fard și/sau aplicat peste primer.
Eu în consider ideal pentru a realiza machiaje în tehnica creionului/cut crease.

Mai jos aveți swatch și machiaje în care am folosit acest produs :





Cu siguranță l-ați văzut aici.



Greutate : 40 gr
Preț : $5,37
3 culori disponibile.
Îl găsiți aici.

În ciuda rezistenței, este un produs bun - nici un eșec, dar nici un super-creion.
Voi l-ați încercat? Ce părere aveți despre el?

PS : Dacă folosiți codul BUCURH10 când plasați o comandă pe BornPrettyStore, veți obține o reducere de 10% !


You may also like