Review : Trusa de farduri cu 28 nuante

0 Comments
              Hei hei! Recent am intrat în posesia unei superbe truse de farduri. Vă anunțam asta pe pagina mea de Facebook. Am avut ghinionul ca paleta să se spargă pe drum - mai exact 4 nuanțe s-au spart, în ciuda faptului că a fost bine ambalată. 




* O trusa de machiaj ideala pentru orice femeie; 
* Ingrediente de inalta calitate, culori vii de purtat intreaga zi! 
* Trusa contine atat nuante vii cat si nuante de nude, bej, bleu sau lila; 
* Preponderent culorile sunt MATE special concepute pentru un machiaj profesional si de lunga durata! Nuantele de negru, bej, bleu sau roz contin putin sidef. 

* Un mix de nuante neutre, roz, rosu, albastru si gri.



Este o paletă destul de bună! Conține atât nuanțe mate, cât și sidefate. Pastiluțele cu fard sunt mult mai mari, comparativ cu cele din paletele bine-cunoscute de 120 nuanțe.
Îmi place enorm faptul că nuanțele sunt destul de pigmentate, indiferent că sunt mate sau sidefate. 
De asemenea, nuanțele sunt foarte variate și versatile, ideale atât pentru un machiaj de zi, dar mai ales pentru unul de seară. Mi-ar fi plăcut, totuși, dacă ar fi avut și câteva nuanțe mai deschise, naturale, ideale pentru iluminarea colțului intern sau a arcadei. Ar fi fost o paletă și mai completă! Așa, mă simt nevoită să caut nuanțele lipsă în alte palete.
Am observat, mai ales în cazul nuanțelor mate, că sunt puțin prăfoase, însă folosite cu bază și primer nu veți avea probleme!
La capitolul rezistență, mă pot raporta doar dacă aduc în discuție și primer-ul. A devenit un obicei să aplic mereu primer, deci nu vă pot spune cu exactitate dacă rezistă și fără primer. 

Mai jos aveți poze cu trusa, dar și cu câteva machiaje realizate cu aceasta :











Trusa apare și în tutorialul machiajului de mai sus, pe care îl puteți găsi aici.


Preț : 68 lei
Greutate : 250 gr
Diametru fard : 2,2 cm

Paleta o găsiți pe site-ul ProduseCosmetice.ro. Mai puteți găsi o paletă asemănătoare, cu mai multe nuanțe naturale tot pe acest site, aici.

Pe scurt, eu vă recomand paleta. Este bună, mai ales pentru fetele care se machiază singure/încep să își creeze primul kit de machiaj. 

Voi ați folosit această paletă? Ce părere aveți despre ea?




You may also like