Review : Golden Rose Velvet Matte Lipstick

0 Comments
             Hei hei! Astăzi vreau să continui seria articolelor despre produsele de la Golden Rose pe care le-am primit în urmă cu ceva timp. Produsul pe care vi-l prezint azi este rujul Velvet Matte Lipstick.



„Rujul de buze Golden Rose Velvet Matte are o putere mare de acoperire si ofera un finisaj mat, catifelat si rezistent. Formula imbogatita cu Vitamina E hidrateaza si hraneste buzele si il face usor de aplicat. De la rosu pur la nuante naturale, este disponibil in 20 de nuante intense si variate. Formula fara parabeni. Testat termatologic.” 

                                      


Îmi place foarte mult acest ruj, mai ales pentru că nuanța este mată! Eu ador nuanțele mate mai mult decât cele sidefate, indiferent că este vorba de farduri sau rujuri. Mi se pare că arată cel mai profi! 

Nuanța este foarte plăcută. Într-adevăr, are o putere mare de acoperire. De regulă, rujurile mate tind să ne usuce buzele ( dețin astfel de rujuri și le voi face review curând ), însă acest ruj face o excepție de la regulă! Se simte foarte catifelat pe buze, simt că îmi protejează și hidratează buzele. De altfel, și textura e ușor cremoasă, fapt ce determină nu doar acest lucru, dar și aplicarea ușoară.

Rezistența este medie spre mare. Pe mine rujurile în general rezistă foarte mult, însă nu am cum să garantez că în toate cazurile se va comporta așa. Depinde foarte mult tipul de piele, nivelul de hidratare al buzelor, felul în care „reacționează” produsul, etc. 

Mai jos aveți mai multe poze :




L-am folosit și aici.



Nu are parabeni.
Nuanța deținută de mine : RGVM09
Preț : 12 lei, redus de la 15 lei.
Îl găsiți aici.


În concluzie, este un produs bun. Raportul calitate-preț este excelent, mai ales acum că este la reducere!
Voi ați folosit acest ruj? Ce părere aveți despre el?



You may also like