Review : Golden Rose Selective Color Palette Eyeshadow

0 Comments
            Hei hei! Astăzi vreau să vă vorbesc despre paleta cu farduri de la Golden Rose. Am fost tare curioasă să o încerc, mai ales pentru că am mai încercat această paletă și am fost tare mulțumită de aceasta. Am vrut cu adevărat să văd dacă și noua paletă e, cel puțin, la fel de bună ca și cealaltă. Veți afla răspunsul dacă veți continua să citiți.




„GR Selective Color Palette Eyeshadow, cea mai recenta paletă exclusivă de la Golden Rose, este formata din 12 nuante de farduri dispuse in 3 linii. Aceste 12 nuante armonizate vă permit să creeați o varietate de look-uri, de la natural la dramatic. Fiecare paletă este formata din nuante  mate, satinate, perlate și sidefate, avand in compozitie pigmenti micronizati care dau un aspect natural culorilor. Textura fina si matasoasa le face usor de aplicat si asigura rezistenta pe toata durata zilei.”


Paleta are un ambalaj foarte elegant și îmi amintește de paletele Sleek. Paleta conține 12 nuanțe dispuse pe 2 rânduri, iar aceasta conține o oglindă și burețel. 

Paleta conține atât nuanțe deschise, potrivite pentru machiajul de zi, dar și nuanțe închise, pentru un machiaj de seară. Este o paletă versatilă care vă permite să realizați orice machiaj! Nuanțele sunt satinate, dar și sidefate. Mi-ar fi plăcut dacă ar fi avut și nuanțe mate.

Se aplică și se blenduiesc ușor. Intensitatea depinde de la nuanță la nuanță.
De rezistență nu am ce să comentez pentru că nu le-am folosit fără primer+bază. :)

Mai jos aveți swatch-uri.




Am folosit paleta aici :





Ingrediente :

Numărul paletei : PGSP03
Preț : 60 de lei
O găsiți aici .

Ați folosit această paletă? Ce părere aveți despre ea?


You may also like