Review : Golden Rose Pressed Powder

0 Comments
              Hei hei! Mai întâi de toate, astăzi este ziua mea de naștere! Happy B-Day to me! :D Împlinesc 19 ani. Chiar dacă unii ar spune că anul viitor „voi schimba prefixul” , „mă fac mare” , „îmbătrânesc” (?! ), eu sunt de părere că e doar începutul drumului meu spre succes! Revenind, astăzi vreau să vă prezint o pudră presată de la Golden Rose, pe care o dețin de ceva timp. 




„Asigura o acoperire excelenta fara sa usuce pielea, pentru a obtine un ten perfect mat, fin si catifelat. Contine filtru UV SPF 15 si vitaminele antioxidante A și E, care protejeaza pielea pe toata durata zilei.”  


În primul rând, trebuie să precizez faptul că am dat-o în bară la alegerea nuanței :)) . Am ales o pudră mult prea deschisă pentru tenul meu. Cu toate acestea, am încercat-o ca să îmi fac o părere despre calitatea acesteia. Cred că o voi folosi pe viitor pe alte persoane, cu tenul mai deschis decât al meu sau pentru iluminare. 

Pudra se aplică ușor, însă eu nu am folosit puful din dotare. Nu încarcă tenul și oferă un aspect natural.
Are o putere de acoperire medie. 

Ceea ce îmi place la acest produs este că are SPF 15. Dacă ar fi fost nuanța potrivită, mi-ar fi făcut mare plăcere să o folosesc în acest sezon. 

Mai jos aveți mai multe poze:





Ingrediente :

Nuanța deținută de mine : PGPP103
Sunt disponibile 10 nuanțe. 
Preț : 25 lei, redus de la 35 lei.
Găsiți produsul aici.

Ce părere aveți? Ați folosit acest produs?
Mie îmi pare rău că nu mi se potrivește această pudră. 

Fug să mă pregătesc pentru ziua mea! :D


You may also like