Review : Golden Rose Luxury Rich Color Lipgloss

0 Comments
        Hei hei! Gata, de azi mă reîntorc la activitatea mea de beauty blogger! Tocmai ce am terminat cu examenul de Bacalaureat, iar acum aștept cu nerăbdare următoarele etape! :) Eu sunt mulțumită de subiecte, le-am cam anticipat, ce-i drept, dar acum să vedem. O mulțime de articole așteaptă să fie publicate pe blog, o mulțime de idei îmi zburdă prin minte. Da, va fi o vară lungă! Sper să am timp să realizez tot ce mi-am propus! Dar să revenim la subiectul de astăzi - prezentarea luciului de buze de la Golden Rose. 



„ Luciu de buze Luxury Rich Color cu o strălucire intensă și culori bogate, oferă o acoperire completă, în culori care durează ore întregi. Culoarea intensă combinată cu fineţea, stralucirea şi textura hidratantă nelipicioasa, conferă un efect intens, profund dramatic. Aplicatorul flexibil cu doua feţe, asigură  o definire precisă. Dacă doreşti ca buzele tale să fie atragătoare şi sexy Golden Rose Luxury Rich Color este perfect pentru tine! ”


 Ambalajul mi se pare cam mare, ce-i drept, în sensul că e cam lat. Eu sunt obișnuită cu luciurile al căror ambalaj este mai subțirel și lunguieț. Trebuie să recunosc, totuși, că e de efect, mai ales capacul auriu. 

Culoarea luciului este foarte intensă,vibrantă, însă eu mă așteptam să fie mai spre portocaliu, judecând după nuanța afișată pe site. Într-adevăr nu e lipicios, ceea ce îmi place! Cred că v-am mai spus că urăsc luciurile lipicioase, urăsc să le simt pe buze și de aceea de multe ori nu folosesc luciu tocmai din această cauză. Ei bine, de data asta este o excepție.

Se aplică destul de ușor. Aplicatorul mi se pare ideal pentru a aplica luciul fără a greși.
Rezistența este una decentă, deci nu ieșită din comun - nu rezistă mai mult de 4-6 ore ( bineînțeles, depinde acum și de noi; eu sunt de părere că mai mănânci ceva, mai bei și oricât de super rezistent ar fi un ruj/luciu, tot va fi primul produs de machiaj care va dispărea și de aceea e recomandat să-l aveți la voi mereu pentru a reîmprospăta culoarea ) .





Cantitate : 9 ml
Nuanța mea : RGLR12
Îl găsiți aici, la reducere : 20 lei în loc de 25!

Pe scurt, este un produs ok. Raportul calitate-preț este avantajos.

Voi l-ați folosit? Ce părere aveți despre el?



You may also like