Review : Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation

0 Comments
            Hei hei! Astăzi vreau să vă vorbesc despre noul meu fond de ten de la Golden Rose.



„Cu o tehnologie avansata, am introdus beneficiile  mineralelor si uleiurilor naturale in fondul de ten Liquid Powder Mineral. Am creat  un fond de ten delicat si lejer, cu o excelenta putere de acoperire, care confera tenului un aspect luminos, natural si un look tineresc. Mineralele active, oxid de zinc, mica, silica, kaolin, zinc, cupru, mangan, magneziu creeaza o bariera in fata factorilor nocivi de mediu, lasand in acelasi timp pielea sa respire.  Formula sa unica, imbogatita cu vitaminele antioxidante A si E, uleiuri naturale si factor de protectie solara SPF 15, protejeaza tenul si asigura un machiaj de durata, rezistent la apa. Nu contine  parfum, parabeni si talc. Aspect natural. Acoperire perfectă.”


Când am primit acest fond de ten ( prin martie ) , tenul meu se confrunta cu o mare problemă : avea tendințe majore de uscare, ceea ce a fost o surpriză pentru mine, cea cu ten mixt. Eram conștientă de faptul că de-a lungul vieții au loc diverse modificări în organismul nostru și că dacă acum avem tenul gras, e foarte probabil ca mai târziu să devină mixt/uscat sau invers, însă vă spun sincer că nu mă așteptam să mi se întâmple :)) Da, în zona obrajilor am tenul normal spre uscat de obicei, dar să nu mai am sebum în zona T? A fost un mare șoc pentru mine, mai ales pentru că niciun fond de ten sau nicio pudră din colecția personală nu mi se mai potriveau; nici măcar cremele! Din păcate, acest fond de ten nu mi-a fost benefic în acea perioadă pentru că accentua și mai mult zonele uscate.

Fondul de ten are o formulă lejeră, nu încarcă tenul și îl lasă să respire. Din neatenție, am ales o nuanță mai deschisă care, dacă atunci mi se potrivea, acum nu îl mai pot folosi pentru că m-a prins puțin soarele. De vreo lună încoace mi-am recăpătat tenul mixt și chiar aș fi vrut să văd cum se comportă pe o perioadă mai mare de timp.

Acest fond de ten are o acoperire medie. Cât despre rezistență, mie mi s-a părut una mai degrabă medie. În niciun caz nu mi s-a părut că acest fond de ten ar fi rezistent la apă. 

Un aspect pozitiv ar fi faptul că are SPF 15, nu conține parabeni, parfum sau talc, deci pe lângă faptul că ne protejează de razele nocive, nici nu irită tenul, ceea ce îl face potrivit pentru tenul sensibil.

Nu în ultimul rând, îmi place că este prevăzut cu dozator. 





Nuanța deținută de mine : PLPM01
Preț : 30 lei, redus de la 35 lei.
Îl găsiți aici.

Prin urmare, eu nu l-as recomanda tenului uscat sau în perioadele în care ne confruntăm cu această problemă  - în cazul meu nu a fost benefic. În rest, este ok, mai ales pentru prețul său.
Ce părere aveți? Ați folosit acest produs?
Pentru voi a fost benefic?


You may also like