Review : Brische Flash Colors Mascara

0 Comments
             Hei hei! Am pregătit pentru voi un nou review, de data aceasta al unui produs al cărei mărci îmi era total necunoscută până de curând, și anume Brische Cosmetics. Brische a apărut în anul 1970, ca un mic proiect de distribuire a parfumurilor și a produselor cosmetice. Mai târziu, mai exact peste 15 ani, micul proiect s-a transformat într-un bussiness care avea un număr destul de mare de clienți, așadar producătoarea a început să comercializeze propria linie de produse cosmetice. Acest brand oferă clienților o gamă largă de produse, precum : produse pentru machiaj ( pentru ten, pentru ochi, pentru buze ) , produse pentru unghii, produse pentru îngrijirea pielii, produse pentru îngrijirea părului, accesorii ( pudre, pensule, bureței pentru machiaj, aplicatoare pentru produsele de machiaj, cleștișori pentru gene, pile pentru unghii, pensete, ascuțitori, alte ustensile pentru manichiură ) , dar și stații pentru expoziții/display.
             Momentan, nu dețin decât un produs pentru machiaj, mai exact un rimel foarte colorat, în ton cu sezonul actual. Pe viitor aș vrea să îmi iau și alte produse de machiaj de la ei. De ce? Veți afla dacă veți citi mai departe motivul dorinței mele de a mai încerca alte produse ale acestui brand, dar și părerea despre Brische Flash Colors Mascara.





„Frumusetea Brische | Brische - gama larga de produse si preturi rezonabile. Brand-ul cosmetic Brische, de origine spaniola, s-a nascut in 1970, cand Brigida Checa a inceput o mica afacere de familie cu parfumuri si cosmetice. De-a lungul timpului , compania a crescut si a castigat un nume important in lumea cosmeticelor. Brand-ul Brische contine o gama larga de produse, inclusiv produse pentru ingrijirea parului, a pielii si a corpului. Toate sunt de inalta calitate si in acelasi timp, la prețuri foarte rezonabile .Printre produsele cele mai de succes ale acestui brand sunt lacurile de unghii cu efect de „spart“ (Brische Craking ), care, dupa lansare au devenit un trend. Brische ofera o gama larga de culori atractive pentru aceste produse .Brische are, de asemenea o linie foarte cunoscuta de produse pentru ingrijirea corpului si a parului, cu uleiuri rare de argan, ce contin o cantitate mare de antioxidanti, cu procente ridicate de acizi grasi nesaturati, vitamina E si alte substante cosmetice si nutritive de inalta calitate. Principale proprietati ale produselor de ingrijire a tenului si corpului sunt: protejeaza pielea, o hidrateaza in mod intensiv si reduce ridurile . In schimb, produsele pentru ingrijirea parului, imbunatatesc textura parului regenerand complet si repara varfurile despicate .Printre ingredientele folosite de brandul Brische se numara si aloe vera, cunoscut pentru numeroasele sale efecte benefice: tonifica pielea, o hidrateaza , protejeaza si regenereaza . Multe dintre produsele Brische contin aloe vera, in special produsele pentru ingrijirea corpului, iar utilizandu-le va puteti bucura de toate aceste efectele miraculoase si la preturi foarte atractive.Brand-ul Brische contine o gama larga de produse cosmetice de inalta calitate, la preturi atractive.”


În primul rând, aș vrea să precizez că sunt înnebunită după mascara de acest gen, în culori vii, pentru că oferă un efect cu totul diferit. La mine în oraș nu găsesc așa ceva, poate doar în cataloagele Avon, Oriflame, etc, însă nu mi s-au părut calitative sau intense ... De aceea, aleg să caut astfel de produse online, iar acesta a picat la fix! 



Are un ambalaj simplu, dar elegant; materialul din care este confecționat este destul de rezistent. Periuța este deasă, bogată, ideală pentru o aplicare ușoară și pentru a conferi volum genelor.
Îmi mai place la acest produs faptul că are un miros ușor, plăcut. 


Dintre nuanțele disponibile, am ales o nuanță de mov, bineînțeles ( doar știți cât de mult îmi place movul! ) . La prima aplicare, am decis să aplic acest rimel peste unul negru, pentru că așa eram obișnuită de la celelalte mascara colorate folosite. În cazul acelora, era necesară aplicarea în acest mod pentru că altfel nu se colorau genele, indiferent cât de mult ai fi insistat. Bine, nici așa nu ajungeai adesea la rezultatul optim. Ei bine, în cazul acestui produs, când am procedat astfel, pe de o parte nu mi s-au colorat genele așa cum mă așteptam, iar pe de altă parte mi-am încărcat genele foarte rău, iar rimelul părea sfărâmicios. Noua culoare se observa foarte greu, din păcate. Sincer, am fost puțin dezamăgită, dar am decis să îi mai acord o șansă. La a doua încercare, am decis să aplic rimelul pe genele mele curate, nemachiate pentru că măcar nu mi le mai încarc atât de rău ca data trecută. Surpriză, acum mi s-au colorat genele și nici nu au mai fost așa de încărcate. Eu l-am aplicat în vreo două-trei straturi. Puteți vedea cum arată aplicat direct pe genele mele curate, fără rimel negru, mai jos : 



La capitolul rezistență la apă, pot spune că nu excelează; oricum nici nu este precizat undeva cum că ar fi sau ceva de genul.
La capitolul demachiere, pot afirma că se îndepărtează ușor cu aproape orice tip de demachiant.

Nu în ultimul rând, un aspect pozitiv ar fi că raportul calitate-preț este foarte avantajos - costă doar 17 lei, iar unele nuanțe sunt la ofertă, la 10 lei.

Să recapitulăm. Avantajele ar fi :

* diversitatea nuanțelor vii
* design simplu, dar elegant
* ambalaj rezistent
* periuța este bogată
* se îndepărtează ușor la demachiere
* raport calitate-preț avantajos

Dezavantajele ar fi următoarele :

* poate încărca mult genele dacă nu suntem atente la aplicare
* nu este rezistent la apă
* intensitatea depinde foarte mult de modul de aplicare ( sau chiar de subiectivitate, în cazul în care vă imaginați o anume intensitate fantastică a culorii ) 



Cantitate : 7 ml
Preț : 17 lei
Nuanța deținută de mine : no. 7 Violet
Nuanțe disponibile : 7
Găsiți acest rimel pe Aoro.ro .

Ce părere aveți?
Ați încercat acest produs? Dacă nu, v-ar plăcea să o faceți?
Ce nuanța v-ați alege dintre cele disponibile pe site?
PS : Multe dintre persoanele care au încercat produse pentru păr Brische afirmă că sunt foarte bune.
Voi știți ceva despre asta?


You may also like