Review : BeYu Liquid Fine Liner Eyeliner

0 Comments
           Hei hei! Înainte de toate, doresc să vă mulțumesc pentru toate urările de ieri! Mi-ați făcut ziua mai frumoasă! Revenind, astăzi vreau să continui seria articolelor de tip review, căci v-am spus că am o grămadă de produse noi și chiar vreau să vă împărtășesc părerea despre fiecare în parte, cu toate că unele mi s-au potrivit, iar altele m-au dezamăgit. Acum m-am oprit asupra unui tuș tip cariocă de la BeYu.

           Sinceră să fiu, nu știam multe despre acest brand. Am fost plăcut surprinsă când am aflat că această companie face parte din grupul ArtDeco. V-am vorbit în urmă cu ceva timp despre câteva produse ArtDeco și vă spuneam la acel moment că sunt mulțumită. Acest brand a fost lansat în anul 1999. În momentul de față, produsele lor sunt comercializate în 39 de țări, printre care și România. Producătorii ne promit produse la o calitate înaltă, dar la prețuri mici. Chiar și așa, oare produsele BeYu se ridică la nivelul așteptărilor noastre? Sunt oare la fel de bune, sau chiar mai calitative, decât produsele de la ArtDeco? Citiți în continuare și veți afla! 




„Produsele cosmetice BeYu reprezinta o combinatie unica de calitate, functionalitate si estetica, fiind create din ingrediente de prima clasa, netestate pe animale, bine tolerate de piele, in conformitate cu standardele europene. BeYu transpune cele mai noi tendinte de pe scena modei internationale in produsele sale cosmetice, cu un design modern si functional, in continua imbunatatire, conform cerintelor inovatoare ale pietei de produse cosmetice.”




„An expressive eyelid line along the lash line is the latest trend. Just draw a fine eyelid line in one of the beautiful top colors and become a stylish fashion icon! The long-lasting texture with high coverage dries quickly and stands up to every challenge, even the longest shopping tour! The wide range of colors offers a variety of stylish shades that can be perfectly combined with any outfit.”




În primul rând, îmi place foarte mult design-ul acestui eyeliner BeYu. Este destul de simplu, dar în același timp atractiv. Tușul este sub formă de cariocă, ceea ce facilitează mult, foarte mult aplicarea. Cu toate că de obicei folosesc tuș gel, cu un astfel de tuș eu pot aplica mult mai repede conturul perfect. De altfel, eu recomand începătoarelor un astfel de tuș - cariocă. Cu ajutorul acestui tuș, puteți trasa linii de orice grosime doriți și puteți trasa o linie subtilă în colțul intern.

Singurul dezavantaj pe care îl anticipez la acest tuș ( de fapt, la toate tușurile de tip cariocă ) din acest punct de vedere este faptul că în timp vârful se va deteriora, ceea ce va îngreuna aplicarea tușului. O diferență notabilă ar fi aceea că vârful unui tuș mai slab calitativ se poate deteriora mai repede, comparativ cu unul mai bun. Până acum, eu nu am observat că s-ar fi deteriorat vârful, ceea ce este bine, mai ales pentru că îmi place mult și culoarea!



Pentru că tot am amintit de culoare, e bine de știut faptul că produsul este disponibil în mai multe nuanțe. Eu dețin nuanța Arctic Blue (367.14), dar e mai degrabă un verde închis. Nuanța este intensă, vie, potrivită pentru sezonul actual! Îmi place foarte mult faptul că, folosind un astfel de tuș într-o astfel de nuanță, putem adăuga o pată de culoare machiajului.

Un alt aspect pe care l-am observat la acest tuș este faptul că se usucă repede. Se întâmplă la unele tușuri, din cauza faptului că au uscarea lentă, ca atunci când aplicați de mai multe ori în același loc să se „șteargă” din intensitate sau să se imprime pe pliu. Chiar dacă nu am întâmpinat prima situație, pe a doua am întâlnit-o. Când nu e uscat complet, există riscul să vă murdăriți puțin de tuș în pliul pleoapei. Trebuie să recunosc, însă, că mi s-a întâmplat atunci când nu folosisem primer, iar motivul pentru care am procedat astfel a fost pentru a testa rezistența. În ciuda acestui mic impediment, odată uscat complet nu am mai avut astfel de surprize, indiferent dacă aplicasem sau nu primer.

Din punctul de vedere al rezistenței, aș spune că are o rezistență medie spre mare. Trebuie, însă, să precizez că eu nu am pleoapele uleioase și în cazul meu foarte rar dispare tușul sau creionul de ochi. Așadar, nu garantez 100% rezistența și pe pleoapele uleioase, de aceea vă recomand să folosiți și primer, ca măsură preventivă. Acest tuș nu este rezistent la apă, însă se îndepărtează destul de greu la demachiere. Abia l-am dat jos cu apa micelară de la Bioderma și tot mai rămăseseră câteva urme fine.

Producătorul ne recomandă să aplicăm tușul prin mișcări foarte ușoare. De asemenea, producătorul ne precizează faptul că trebuie să trasăm liniile înainte de aplicarea rimelului. Alte lucruri de menționat ar fi faptul că tușul are o cantitate de 1,1 ml, iar prețul este de 26 lei. Din punctul meu de vedere, raportul calitate-preț este destul de avantajos, având în vedere faptul că este destul de rezistent și intens. Nu în ultimul rând, la fel ca și în cazul produselor ArtDeco, produsele NU sunt testate pe animale!

Mai jos aveți câteva poze cu tușul aplicat :






Să recapitulăm - avantajele sunt :
* culoarea este intensă
* este ușor de aplicat, mai ales datorită vârfului ascuțit, tip cariocă
* este destul de rezistent
* raportul calitate-preț este avantajos
* produsul NU e testat pe animale
* se usucă repede după ce este aplicat

Dezavantajele ar fi :
* în timp se poate deteriora vârful 
* în anumite cazuri, putem risca să ne murdărim pliul dacă nu este uscat complet și dacă nu suntem atente
* se îndepărtează destul de greu la demachiere


Cantitate : 1,1 ml
Preț : 26 lei
Îl găsiți pe Aoro. Pe Aoro sunt disponibile 4 nuanțe, însă cea pe care o am eu nu mai este în stoc momentan.

Ce părere aveți? Ați folosit acest tuș? Dacă nu, v-ar plăcea să îl încercați?
Dacă vreți și alte produse BeYu, pe Aoro găsiți o gamă variată.



You may also like