OOTD : Don't forget to smile !

0 Comments
                Hei hei! Imediat cum am terminat cu ultima probă a examenului, am decis ca în week-end să profit din plin și să mă relaxez. Am hotărât să ies seara în oraș, la o plimbare pentru că simțeam o nevoie acută de a mă revigora. În ultima perioadă nu mă preocupase decât acest examen, tot ce făceam era să repet ce știam deja și să consolidez anumite noțiuni pe care nu le stăpâneam întocmai. Îmi era dor de o plimbare lungă, iar acum voi avea timp destul pentru asta! Nici machiaje nu mai făcusem pe mine! Dar ce să mai spun de ținute și reviews ... Pentru că zilele trecute v-am prezentat câteva produse de la Golden Rose, astăzi vreau să vă arăt noile mele sandale recent primite! De fapt, și rochița e nouă, nu am purtat-o deloc până acum, cu toate că am primit-o de ceva timp. Pur și simplu nu am avut ocazia să o port. Nu în ultimul rând, colierul este și el recent intrat în colecție. L-am primit de la Borealy și, ca și data trecută, m-au surprins prin felul în care au ambalat minunăția!


Rochița e vaporoasă și îmi plac foarte mult colțurile. 
Îmi mai place că are fermoar lateral, dar și nasturi pe piept.



Sandalele sunt foarte comode, nu sunt grele. Singurul lucru pe care vreau să îl menționez este că depinde de la persoană la persoană dacă suportă astfel de sandale, „cu un deget” , pentru că unele dintre voi se pot înfrunta cu bătături. Eu nu am avut probleme, port frecvent astfel de sandale.

Machiajul vi-l arăt cu altă ocazie, însă un mic preview nu strică! :)


Rochie : Oasap
Sandale : Dresslily
Geantă : Kurtmann
Colier : Borealy 
( pe al meu nu l-am mai văzut disponibil, dar poate găsiți altele frumoase )

Ce părere aveți?



You may also like