Review : Sivanna Colors Shining Star Shimmer Brick

0 Comments
             Hei hei! În urmă cu ceva timp am comandat de pe Choies un produs de machiaj. În cazul în care nu știați, aici puteți găsi o gamă variată de produse de machiaj, nu doar haine și accesorii, ceea ce pentru mine e un mare plus pentru că acest magazin este unul dintre favoritele mele, iar dacă are produse din categorii cât mai variate, e super! De data aceasta mi-a atras atenția o paletă cu iluminatoare, pe care o puteți vedea mai jos.


  
Sinceră să fiu, nu știam mai nimic de acest brand când am plasat comanda, însă ceea ce m-a determinat să cumpăr această trusă a fost ambalajul, care mi s-a părut profi ( și încă am această părere ) . Din poze mi s-au părut destul de pigmentate și am avut surpriza să fie chiar mai intense decât mă așteptam! 
Nuanțele sunt toate metalice, însă sideful nu pare ieftin, mai degrabă se obține efectul perfect, însă trebuie să avem grijă la aplicare. Recomand aplicarea treptată, în cantități mici, pentru a obține rezultatul dorit. 
Trusa e micuță, însă produsul se consumă destul de greu. De rezistență nu am nimic de obiectat, însă trebuie să adaug faptul că eu nu am tenul gras și de fiecare dată când fac un machiaj, aplic fixativul de la Nyx, deci o mare contribuție o are acest mic pas de la final :) .
Producătorul recomandă aplicarea produsului pe pomeți, însă ați putea să le aplicați și pe frunte, bărbie, arcul lui Cupidon ( deasupra buzei superioare ) , pe sprânceană, în colțul intern sau chiar pe post de farduri.

Mai jos aveți un swatch : 




Preț : $17.99
Ingredientele le puteți afla din poza de mai sus. 
Puteți cumpăra produsul de aici

Voi ați știut de existența produselor de machiaj pe site-ul Choies
Ați comanda astfel de produse de aici?



You may also like