Review : Golden Rose Terracotta Stardust #105

0 Comments
             Hei hei! Cu greu mi-am făcut timp la miezul nopții să redactez acest articol. În urmă cu ceva timp am intrat în posesia unor noi produse marca Golden Rose și pot spune că și de această dată am rămas plăcut surprinsă. Astăzi vreau să vă vorbesc despre un produs pe care îl folosesc zi de zi, un produs de care nu mă despart, un prods care este ideal pentru mine - este vorba de Terracota Stardust. Mai dețin o nuanță a acestui produs, însă cea pe care v-o arăt acum e favorita mea!



„ Cu textura speciala fina si matasoasa, creeaza un efect perlat, luminos si strălucitor. Se aplica usor cu o pensula, pentru un finisaj perfect, de lunga durata.”

La fel ca și în cazul celeilalte nuanțe, rezistența este aceeași - adică bună. Se mai întâmplă în cazul unui produs din aceeași gamă, de la un brand X, să difere proprietățile de la nuanță la nuanță ( și da, chiar am întâlnit așa ceva ), însă acest lucru nu intră în discuție aici! Nuanța este intensă și pentru a ajunge la rezultatul dorit recomand aplicarea produsului puțin câte puțin. Se blenduiește ușor și oferă un aspect plăcut tenului. Obișnuiesc să folosesc acest produs zilnic și evit să folosesc și iluminator pentru că oricum acest produs are particule strălucitoare. Poate seara puteți face asta, dar asta depinde și de gusturile voastre. 
Nu în ultimul rând, se consumă taaare greu. Îl am din martie și încă arată aproape ca nou! 



L-am folosit aici :






Nuanța : 105
Preț : acum este la reducere, de la 55 lei la 35 lei!!
Îl găsiți pe Cosmania.

Ce părere aveți? Ați folosit acest produs?



You may also like