My prom night ! *Outfit&Make-up*

0 Comments
               Hei hei! Săptămâna trecută a avut loc un eveniment extrem foarte important din viața mea - a avut loc banchetul de absolvire al anilor de liceu. Nu îmi vine să cred cât de repede a trecut timpul, nici nu știu cum s-au scurs acești patru ani și, mai ales, nu îmi vine să cred că peste câteva zile încep probele orale ale Bacalaureatului. Eu sunt genul de persoană care niciodată nu s-a temut de noile etape; mereu mă bucuram, știind că va urma să încep o nouă etapă, însă vă spun sincer că pentru prima dată în viața mea simt o oarecare nostalgie și un ușor fior. Eh, cu toate acestea, încerc să mă conving că e o stare efemeră și sunt sigură că odată ce încep probele orale, voi scăpa de stres. :) 

                M-am pregătit cu atenție pentru ultima seară alături de colegii și profesorii mei, însă doar pentru outfit. La machiaj, unghii și păr am acordat o atenție mai mică, mai ales dacă o compar cu atenția acordată clientelor mele, căci am fost solicitată chiar și în ziua banchetului meu, ceea ce nu a putut decât să mă bucure. Postarea de astăzi o dedic în exclusivitate mie însămi, urmând ca în zilele următoare să vă arăt și machiajele efectuate pe clientele mele. Nu în ultimul rând, vreau să menționez că motivul pentru care nu am mai postat zilnic este acesta - BAC-ul. Eu încerc, totuși, să mai postez câte ceva, însă prioritar este BAC-ul în acest moment. Sper că mă veți înțelege. ( PS : Nu aveți idee câte ținute, câte postări și câte review-uri așteaptă să fie publicate ... )  





* Bază machiaj Radiant
* Revlon Colorstay Foundation
* Corector Full Cover MUFE
* Neutralizator pete roșii Makeup Studio
* Pudră Invisible Powder Kiko
* Trusă iluminatoare Silvana Colors


* Primer Too Faced Shadow Insurance
* Farduri Inglot ( 61 AMC , 127 Rainbow )
* Fard Melkior ( Light Beige )
* Farduri din trusa Sleek Oh so Special
* Farduri din paleta Sigma Dare ( pentru iluminare )
* Tuș Love Alpha
* Gene false Elise #535


* Paleta 18 culori Makeup Studio
* Primer buze Too Faced




* Rochia o știți de aici, iar pantofii de aici

* Bineînțeles că am avut balerini de schimb :D Știam că nu voi rezista întreaga seară pe tocuri.
Balerinii îi am de pe Miniprix.

* Poșeta o am de pe site-ul Oasap.

* Eu împreună cu dna dirigintă și o parte dintre colegii mei 
( 2 dintre colege sunt machiate de mine, dar veți afla în zilele ce urmează care :D )





Sper că vă plac pozele! Ce părere aveți despre ținută?
Dar despre machiaj?


You may also like