Keep Calm and Let me do your Makeup !

0 Comments
         Hei hei! Vă spuneam aici faptul că am avut de lucru, inclusiv în ziua când am avut eu banchetul de absolvire. Am fost solicitată de colegele de liceu și nu numai pentru a le machia pentru această seară specială. Și cum trebuia să le inspir și mai multă încredere, dar și să le înveselesc ( căci da, îmi place să creez o atmosferă degajată ), noul meu tricou de la HiCustom a fost la îndemână! Pe HiCustom vă puteți personaliza orice obiect, de la tricouri, bluze, până la căni. Vă puteți alege design-ul dintre modelele disponibile sau puteți încărca propria poză. Eu am ales pentru acest tricou poză proprie, care urma să fie printată în partea din față, iar pe spate am ales un citat de la ei. În stabilirea prețului final se vor lua în calcul mărimea print-ului, culoarea, dar și obiectul pe care vor urma să fie imprimate. Coletul a ajuns destul de repede, cu toate că a sosit din străinătate. Mi s-a oferit număr de tracking, ceea ce e un mare plus pentru mine pentru că îmi place să știu exact unde e coletul meu și cât mai e până ajunge. Nu în ultimul rând, tricoul este calitativ, iar imprimeul nu s-a șters după ce l-am spălat la mașină. :)



Și un mic print screen de pe site din timpul alegerii design-ului tricoului.

Mai departe, vreau să vă arăt machiajele realizate în ultimul timp. Sper să vă placă!










Nu am postat toate pozele, dar dacă vreți să le vedeți, vă invit să intrați aici. Dacă veți urmări frecvent pagina, veți fi la curent cu toată activitatea mea. :)

Ce părere aveți? Vă place tricoul?
V-ați personaliza un obiect, fie el tricou sau cană? 
Dar despre machiaje ce spuneți?


You may also like