Fantasy Make-up : Special Effects

0 Comments
          Hei hei! Am reușit să iau o mică pauză și profit puțin ca să vă arăt ce machiaj am făcut acum aprox. o săptămână. Spre bucuria mea, chiar a fost apreciat pe Facebook :) . Tocmai îmi sosise noul tub cu sânge fals ( da, poate sună un pic ciudat ) și câteva acuarele, așa că am vrut să le testez, căci tare nerăbdătoare mai sunt! Nu o mai lungesc, vă arăt rezultatul :








Pentru realizarea machiajului, mi-am pregătit tenul ca de obicei, am făcut rapid un machiaj smokey eyes ( fără însă a respecta întocmai pașii, fără a insista prea mult ) iar „cicatricile” le-am făcut din latex ( ei bine, aici am insistat ) . Mi-ar fi plăcut să le fac din ceară, dar cea pe care o am acum nu îmi mai place deloc; trebuie neapărat să o înlocuiesc. Pentru a nu fi incomplet machiajul, am adăugat sânge fals.

De unde m-am inspirat? De la Goldiestarling. Cu toate că o urmăresc de mult timp, în perioada asta am stat să îi analizez tutorialele mai mult ca oricând pentru că, știți și voi, când vine vorba de învățat 24h/24, întotdeauna vei găsi scuze să faci cu totul altceva :)) .

Ce părere aveți?




You may also like