Case lemn - alegerea perfecta

0 Comments
          Hei hei! Nu știu ce părere aveți voi, însă mie mi se par foarte frumoase, foarte bune casele din lemn. Am avut ocazia să îmi petrec o vacanță la munte într-o casă de lemn care, deși părea mică din exterior, am avut surpriza să observ că e foarte încăpătoare, foarte bine construită și foarte bine gândită. Consider că o casă din lemn este foarte ușor de construit și chiar ne poate oferi confortul visat. Chiar mi-ar plăcea ca atunci când voi fi mutată la propria mea casa, când voi fi pe „propriile mele picioare”, să am o căsuță de lemn. Dacă și voi vă doriți același lucru și sunteți în căutarea unei firme care să vă ajute în acest sens, atunci continuați să citiți!

          Barelly se ocupă de construcția caselor de lemn, a foișoarelor sau chiar a saunelor. Aceștia au o experiență vastă în domeniu, activând în domeniul construcțiilor din lemn din anul 1996. Aceștia oferă produse la standard de export. Proiectele lor sunt concepute astfel încât încăperile să fie utile, casele nu prea mari, dar atent gândite, iar clienții să aibă posibilitatea de a le achiziționa la un preț mic, în ciuda calității ridicate. Exact ceea ce îmi doresc! Mă întreb dacă locuința în care am stat în vacanța de munte a fost construită de aceștia ... :) Lemnul folosit este cel din Harghita, pregătit în uscătoare moderne. După montaj, lemnul este tratat contra focului, contra cariilor, insectelor, mucegaiului, razelor UV și umidității. Ba mai mult, aceștia pot consolida casa în două faze, în funcție de nevoile și bugetul dumneavoastră. Nu în ultimul rând, trebuie să știți că aceștia fac montaje în toată țara.

Case lemn Barelly

Mai departe, aș vrea să vă spun câteva sfaturi utile pe care este bine să le aveți în vedere :

* Fundația trebuie făcută la dimensiunile pereților exteriori ai casei pentru ca apa de ploaie să se scurgă de pe pereți în afara fundației. 

* Lemnul neuscar corespunzător este cauza apariției locurilor neetanșe, dar și a exfolierii lacurilor de protecție, a mucegăirii, a apariției crăpăturilor și a torsionării grinzilor.

* Lemnul trebuie să fie de calitate, să aibă o densitate mare - nodurile trebuie să fie mici, sănătoase; lemnul nu trebuie să prezinte pete de albăstreală, noduri căzătoare, găuri de carii, insecte, pete de mucegai sau pungi de rășină.

Casele din lemn au existat dintotdeauna. Un exemplu este aceasta.

Vouă vă plac casele din lemn? 



You may also like