Anvelope second hand? Afla de unde!

0 Comments
           Hei hei! Pentru că se află printre voi și șoferițe - sau chiar șoferi, cine știe, m-am gândit să vă vorbesc astăzi despre mașini. Sinceră să fiu, când eram foooarte mică știam toate siglele mașinilor și le identificam cu ușurință, iar de prin școala generală am început să aflu mult mai multe despre mașini, mai ales din punct de vedere mecanic, pentru că tatăl meu mereu mă ruga să căutăm pe diverse site-uri mașini, iar cum eu sunt o fire curioasă, mereu întrebam despre tot ce mi se părea mie că ar putea fi interesant și mi-ar folosi cumva pe viitor. 

           Acest distribuitor de cauciucuri second hand vă pune la dispoziție produse de la mărci cunoscute precum Bridgestore, Dunlop, Debica, Fulda, Good Year, Michelin, Pirelli, Sava, Semperit, Vredestein, Kleber, Continental. Nu doar atât, însă Samtires vă oferă anvelope second hand potrivite pentru nevoile voastre, în funcție de automobilul deținut. Spre exemplu, aici puteți găsi anvelope de vară, anvelope de iarnă, anvelope camioane, anvelope agricole și anvelope utilaje. Pentru a plasa o comandă, puteți ori să o trimiteți online, ori prin email, ori o puteți trimite telefonic. Aveți posibilitatea de a achiziționa orice produs aflat deja în stoc sau un model pe comandă.

            Anvelopele comercializate de aceștia sunt livrate în toată țara prin intermediul serviciilor de curierat rapid. Taxele de expediție vor fi suportate de client. Un alt lucru bine de știut este legat de politica de returnare. Produsele comandate prin intermediul site-ului pot fi returnate doar dacă prezintă defecțiuni și nu corespund descrierii de pe pagina de produs. Taxele de returnare sunt suportate în totalitate de client. 

            Pentru că tot ne aflăm în plin sezon, vă propun un model de anvelope de vară. Modelul de mai jos este produs de firma Good year.

 anvelope vara second hand
anvelope vara second hand

Veți găsi acest model pe site sub numele de Good Year Eagle Touring. Dimensiunile acestor anvelope sunt : 205/55 R16. Surprinzător, dar aceste anvelope de vară de la Good Year, modelul Eagle Touring costă doar 80 de lei! Voi ce spuneți, vi se pare avantajos?

Ați comandat până acum de la Samtires? Sunteți mulțumiți de serviciile și produsele oferite?



You may also like