Vacanta in Turcia

0 Comments
            Hei hei! Zilele acestea am avut timp berechet pentru a mă relaxa. A fost 1 mai, cei de la minister au binevoit să ne dea liber și pe 2 mai, deci m-am bucurat de un week-end prelungit de patru zile. Cu toate că eu am ales să stau acasă, știu că mulți dintre voi ați ales să profitați un pic de zilele libere pentru a face o mică escapadă. pentru a pleca într-o mini vacanță. Sinceră să fiu, dacă nu eram prinsă în atât de multe treburi, dacă nu aveam de repetat pentru BAC sau cliente la machiaj, aș fi profitat și eu. Nu ar fi stricat o mică excursie, pe o plajă însorită! 

             Dacă ar fi fost vorba de o astfel de plecare, m-aș fi orientat către Turcia. De ce? Pentru că Turcia se întinde pe două continente și are la bază o istorie lungă și îndelungată. Eu văd în această țară un amestec cultural; de altfel, Turcia este un liant între Europa și Asia. În plus, Turcia are un important potențial turistic. Gândiți-vă doar la plajele la Marea Egee, la Marea Mediteraneană. Ce mai, un loc de vis! Ai și ce vizita aici : nu numai că Turcia cuprinde o varietate de forme de relief, dar această țară are și un potențial turistic cultural important. Să vă enumăr câteva exemple : vechile orașe Izmir, Troia, Efes - oferă turiștilor ruinele orașelor antice grecești, Pamukkale - cele mai mari bazine de calcar cu apă termală din lume.


Stațiunea Marmaris este situată într-un golf încântător și este înconjurată de o pădure de pini. Aici aveți condiții de yachting, atmosferă cosmopolitană. Este o zonă superbă care merită vizitată! De aici puteți să faceți excursii în Rhodos, în insula Cleopatra, la Pamukkale, Efes sau Casa Fecioarei Sf. Maria. Aveți posibilitatea de a găsi cazare la un hotel aproape de plajă, iar condițiile să fie foarte bune. Prin intermediul agenției MuratTurism puteți alege cea mai bună opțiune de cazare pentru dumneavoastră, în funcție de nevoile sau dorințele personale.

Dacă sunteți pasionați de istorie și vă place să vizitați cât mai multe monumente și obiective, un sejur în Istanbul este perfect! Aici există multe situri istorice, iar istoria diversificată reiese din vechile biserici, moschee, palate, muzee, bazaruri.

Ați pleca într-o vacanță în Turcia?



You may also like