Vacanta ideala la munte!

0 Comments
              Hei hei! Noi, românii, avem privilegiul de a trăi într-o țară foarte frumoasă, cu o mulțime de obiective și rezervații naturale. Țara noastră dispune de toate formele de relief, avem acces la Marea Neagră, la noi se află și Delta Dunării, care are un caracter aparte. Stațiunile la mare sunt foarte atractive, însă nici cele la munte nu sunt mai prejos. Din păcate, toate frumusețile noastre, tot peisajul pitoresc nu este valorificat la adevărata lui valoare, ceea ce e mare păcat. De multe ori îmi spun că vreau să vizitez întreaga lume, să iau contact cu cât mai multe culturi și etnii - da, sunt o iubitoare de călătorii, Însă, tatăl meu are o vorbă și are mare dreptate, de accea voi proceda întocmai cum a afirmat el în mai multe rânduri : „ mai întâi vizităm România în totalitate, abia apoi mergem și în afară pentru că aici găsești peisaje, locuri și lucruri ce sunt unice în lume” . De mare, sincer, m-am cam plictisit. Nu mai sunt atrasă de nisipul fin și de marea sărată, cu valurile înspumegate. Vreau să mă orientez către grupele montane și submontane. Ce m-a făcut să vreau asta? În primul rând, tot ce am învățat anul acesta la geografie pentru BAC și plecarea mea la olimpiadă la Baia Mare, când am avut ocazia să parcurg țara dintr-un capăt în celălalt, mai exact din sud spre nord, iar peisajele de la Carpați și dincolo de aceștia, lumea de acolo, m-a făcut să vreau să explorez mai mult! 

               Noroc cu agenția de turism Booking Expert care ne poate ajuta să alegem vacanța perfectă pentru noi! Agenția de turism Booking Expert este una dintre cele mai favorite de români și ne pune la dispoziție suportul necesar pentru planificarea unei vacanțe. Eu aș vrea să apelez la serviciile lor pentru o vacanță la munte, însă nu știu ce să aleg dintre Păltiniș, Poiana Brașov și Bușteni. 

La Bușteni am găsit cazare la Hotel Pensiunea Popasul Vânătorilor, amplasată la poalele munților Bucegi, într-un cadru natural ce îți taie răsuflarea.

La Poiana Brașov am găsit cazare la Hotel Edelweiss, situat în partea de sud a stațiunii.

La Păltiniș am găsit cazare la Hotel Cindrel, care are o serie de dotări moderne și servicii, precum sală de biliard și închirieri de ATV.

Voi ați fost în aceste stațiuni? Pe care mi-o recomandați?



You may also like