Tu faci miscare?

0 Comments
           Hei hei! Activitățile fizice trebuie să facă parte din viața noastră pentru a ne menține atât forma, cât și sănătatea. Recunosc, eu sunt cam leneșă și nu acord atenția cuvenită sportului. La sală nu mă duc pentru că sunt de părere că nu am nevoie ca să slăbesc, dar nici nu vreau să mă duc să fac exerciții doar ca să îmi mențin condiția fizică. Chiar și așa, nici acasă nu fac mișcare. Singurele „activități sportive” sunt mersul pe jos ( în ritm alert - pentru că mereu sunt o grăbită și mereu am fost iute la pas ) și urcatul/coborâtul scărilor ( atât la mine acasă, cât și la liceu ) . În rest, leneveală maximă! Știu că nu e deloc bine, însă n-am ce face, nu-mi place sportul și pace! Doar când eram copil îmi făcea plăcere să mă plimb cu rolele, cu bicicleta sau să sar coarda. Sinceră să fiu, mi s-a cam făcut dor de perioada copilăriei și mi-ar plăcea să mai trec prin acele etape, să nu am nicio grijă ( de parcă acum am prea multe ). Ce ar fi, totuși, să mai conservăm o parte din copilărie, iar în același timp să ne facem un bine ? Eu vreau să îmi achiziționez o bicicletă, iar BikeArena are ce am eu nevoie!


Această bicicletă este destinată adulților. Arată foarte bine, e simplistă, deci mi se potrivește. Când e vorba de biciclete, eu nu sunt prețentioasă. Atâta timp cât o pot utiliza așa cum trebuie, nu văd de ce ar trebui să aibă alte dotări, un anumit design, etc. 


Pe BikeArena găsiți biciclete și pentru copilul dvs. Nu știu ce părere aveți, dar chiar dacă eu sunt o leneșă, când voi avea copil nu îi voi permite să nu facă mișcare. Prefer să vină julit în genunchi decât să stea 24h/24 în fața pixelilor. În plus, această bicicletă are și un design mai atractiv și cred că i-ar fi drag unui copil să se plimbe cu ea!

Voi faceți mișcare? Cât de des?
Dar cu bicicleta ați mai mers?



You may also like