Review : Produsele THE ONE - Oriflame

0 Comments
          Hei hei! A sosit în sfârșit momentul să vă expun părerea mea despre produsele de machiaj din gama THE ONE de la Oriflame. Așa cum v-am mai spus în mai multe rânduri, am avut ocazia de a le testa până a apărea în catalog în cadrul evenimentelor locale din orașul meu ( asta și datorită noii mele calități de „make-up artist” Oriflame Giurgiu ), însă doar pe alte persoane. Însă acum pot spune că le-am folosit și pe mine și mi-am format o părere mult mai subiectivă. Aici puteți vedea articolul de data trecută cu lacurile de unghii.

Poză postată și pe Facebook, aici.

Înainte de toate, însă, am pregătit un scurt material video pe care, poate, l-ați văzut deja dacă îmi urmăriți canalul de Youtube :


Machiajul realizat cu aceste produse :



I. Produse pentru ten

Fondul de ten The One are un ambalaj foarte atractiv, iar dotarea cu pompiță este un mare plus! Cu ajutorul acesteia, putem doza cu ușurință cantitatea necesară de produs. Este foarte ușor, conferă un aspect natural și are o rezistență medie. Produsul se aplică foarte ușor datorită formulei sale. La capitolul putere de acoperire, pot spune că are o putere medie. Are 30 ml, iar nuanța pe care o dețin eu este Natural Beige ( ce-i drept, este cam închisă pentru mine ) . L-aș recomanda persoanelor cu ten normal/mixt. Nu prea îl recomand persoanelor cu ten gras, mai ales dacă nu folosiți pudră și/sau bază pentru machiajul feței.




Pudra The One vine într-un ambalaj practic, dotat cu oglindă și un burețel. Pudra face o echipă foarte bună cu fondul de ten. Pudra are o putere de acoperire medie, rezistă destul de bine și ajută la fixarea fondului de ten despre care am vorbit anterior. Cu toate că dețin nuanța medie, aceasta e perfectă pentru mine. 
Aș vrea să vă atenționez că prima nuanță e destul de deschisă, iar cea de-a treia nu e atât de închisă precum sugerează numele!! Cea de-a treia nuanță e doar o idee puțin mai închisă. Îmi pare rău că nu am făcut o poză pudrelor când am machiat cu ele la evenimentele Oriflame :( . 
Pudra se aplică ușor, nu încarcă tenul și conferă un aspect natural. O recomand tuturor tipurilor de ten.



Corectorul The One este disponibil în trei nuanțe, una dintre ele având subton roz. Corectorul este într-un tub practic, micuț. Dacă aveți răbdare când îl aplicați, puteți ajunge la rezultate bune! Prima oară când l-am folosit credeam că are o putere foarte mică de acoperire, însă s-a dovedit că are o putere medie. Are o formulă ușoară, fluidă, nu accentuează liniile fine. Sugerez să îl fixați cu o pudră. Sinceră să fiu, eu nu l-am folosit fără a aplica și pudră după pentru că a intrat în rutina mea de machiaj acest pas. 
Îl recomand tuturor tipurilor de ten. Nu îl recomand persoanelor cu cearcăne foarte pronunțate sau vineții.



II. Produse pentru machiajul ochilor

Fardurile cremă The One sunt superbe! Au o formulă inovativă - după ce sunt aplicate, devin ușor pudrate. Le-am folosit atât ca atare, cât și pe post de bază pentru fardurile pudră. Recipientul e destul de mărișor. Dacă vreți să le folosiți fără nicio bază/primer, vă recomand să aplicați cantități mici de produs, altfel se va strânge! În materialul video de mai sus nu am folosit niciun primer/bază și nu s-au strâns! Au o rezistență  bună și sunt destul de pigmentate, însă repet : aplicați produs în cantități mici. Totuși, persoanelor cu pleoape uleioase nu le garantez că va rezista la fel de bine fard dacă nu aplicați un primer. Mi s-au părut un pic cam greu de blenduit când le-am folosit ca atare, însă folosite pe post de bază pentru a intensifica alte farduri totul este în regulă.
Ca un mic pont : culoare mov e foarte frumoasă! 





Rimelul Volume Blast The One este, poate, cel mai bun produs din această gamă! Conferă volum încă de la prima aplicare. Dacă aplicați 2 sau mai multe straturi, nici nu mai aveți nevoie de gene false! De mult nu am mai folosit un rimel atât de bun. Este cu siguranță produsul preferat din această gamă!Nu este rezistent la apă. Se aplică ușor, însă trebuie să aveți grijă dacă aplicați mai multe straturi, pentru că altfel riscați să vă încărcați genele. 
Acest produs conferă genelor volum și alungire. 



Vă rog să îmi ignorați spâncenele, dar vreau să îmi dau o nouă formă pentru banchet și le las să crească.

III. Produse pentru buze

Luciurile de buze Power Shine The One au un ambalaj simpluț. Se aplică foarte ușor. Nuanțele sunt foarte plăcute, au particule strălucitoare. Au un miros foarte frumos. Mie mi se par un pic cam lipicioase. Rezistența este medie. 







Ați încercat până acum noile produse de la Oriflame?
Ce părere aveți despre ele?

PS : Dacă ești interesată de achiziționarea produselor Oriflame la un preț mult mai redus decât cel din catalog și dacă vrei să fii la curent cu noutățile, te invit să citești aici mai multe detalii.



You may also like