Review : Lady Gaga Fame Eau de Parfum

0 Comments
             Hei hei! Este pentru prima oară când fac un review al unui parfum, exceptând un articol mai vechi în care vorbeam despre un parfum solid. Până acum am evitat să redactez articole de acest gen despre parfumuri tocmai pentru că fiecare are gusturi diferite, pe fiecare persoană același parfum miroase diferit - asta datorită PH-ului pielii, plus că poate pentru mine, un parfum despre care eu cred că e dulce, vouă vi se pare altfel. Dar cum niciodată nu e prea devreme sau prea târziu pentru a face ceva, cum niciodată nu se știe dacă îți vei schimba opinia despre ceva și vei vrea să faci ceva nou sau nu, am decis ca de acum încolo să mai public, din când în când, articole tip review despre parfumuri. Trebuie să vă avertizez de pe acum că sunt genul de persoană căreia îi place să aibă mai multe parfumuri și le schimbă des. Nu rămân fidelă niciunui brand, niciunui parfum anume, de aceea nici nu pot spune că am un parfum favorit pentru o perioadă îndelungată de timp. Îmi place să experimentez, să încerc parfumuri cu note inedite, iar al doilea cel mai important criteriu luat în calcul atunci când îmi aleg un nou parfum este ambalajul. Cu cât mai neobișnuit și mai atractiv, cu atât mai bine. Sau, la extrema cealaltă, cu cât mai simplu și micuț, numai bun de luat în geantă, cu atât mai bine! 

              Astăzi vreau să vă vorbesc despre bine cunoscutul parfum al artistei Lady Gaga, Lady Gaga Fame Eau de Parfum, pe care eu o îndrăgesc tare mult atât pentru excentricitățile ei, cât și pentru adevăratele ei calități artistice. Știu că este o persoană controversată, însă eu pot declara că o consider foarte talentată, are o voce superbă, iar imaginația ei nu are limite! Nu mică mi-a fost mirarea când s-a lansat parfumul „Fame”, iar odată apărut și la noi, am vrut mereu să mi-l iau. 



„Lady Gaga Fame is the first ever black Eau de Parfum that sprays clear and becomes invisible once airborne.

The fragrance has a unique structure called the "push-pull technology," where the ingredients interact together to highlight different olfactive aspects of each note at the same time, without any hierarchy.

The scent is built around three main accords: dark, sensual and light.

The dark accord was inspired by Belladonna, the deadly nightshade possessed by haunted beauties since the 18th century.

From this darkness, the fragrance evolves to a sensual accord of opulence, a fusion of dripping honey, saffron and apricot nectar.

And lastly, the light accord whispers magnificence. The rich floral layer of crushed Tiger Orchid and Jasmine Sambac embodies timeless beauty.

The accords work together to create a fragrance of floral and fruity elements, with the star ingredient inspired by Belladonna leveling out the whole fragrance and giving Lady Gaga Fame its signature as a scent.”


Pentru mine este un parfum cu adevărat calitativ și inovativ. Așa cum este menționat și în descrierea oficială, Lady Gaga Fame este primul parfum negru lansat vreodată, însă nu vă faceți griji, nu pătează, nu vor rămâne urme pe piele sau pe haine căci devine invizibil când este pulverizat.

Este un parfum universal ( unisex ) , însă mi se pare destul de dulceag pentru un bărbat, deci consider că este mult mai potrivit pentru o femeie. Bineînțeles, aici este o problemă discutabilă, căci fiecare percepe parfumul în mod diferit, iar concluzia o avem doar după ce îl testăm pe piele. Așadar, poate unui bărbat i se va părea exact ceea ce are el nevoie, ceea ce îi place. Sau poate o altă femeie va afirma că mirosul este mult mai potrivit pentru un bărbat.

 Parfumul a fost lansat în toată lumea în septembrie 2012 și a fost creat în colaborare cu firma Coty, care a mai produs până în acest moment parfumuri și pentru alte celebrități precum Beyonce, Celine Dion, Kate Moss, Halle Berry, Kylie Minogue, etc. 

Parfumul Fame are o compoziție chimică aparte; ca să fiu mai exactă, nu respectă stuctura piramidală, dar folosește „pull-push technology”, ingredientele fiind asociate și mixate astfel încât să fie evidențiate aspecte diferite ale fiecărei arome în același timp, fără o ierarhie anume. Astfel, nu vom mai întâlni note de vârf, de mijloc sau de bază, ci trei „acorduri” - dark ( Belladonna ) , sensual ( miere, șofran, caise ) și light ( orhidee ) . Aroma rezultată este floral-fructată

În compoziția parfumului regăsim note de caise, belladonna, tămâie, iasomie, miere, orhidee și șofran. Știu că în momentul lansării parfumului era o isterie cum că acet parfum ar conține sânge și alte fluide ale corpului, însă este total neadevărat. Sunt doar niște zvonuri neinspirate. 

Design-ul sticluței a fost creat de Lady Gaga și fotograful Nick Knight. Este un ambalaj unic, deosebit, atractiv. Design-ul acestuia este foarte sofisticat și pare desprins din altă lume. Pe mine mă duce cu gândul la ceva extraterestru.

Pe mine parfumul se comportă destul de ok. Persistă atât cât am nevoie ( câteva ore ) , iar pe parcursul purtării acestuia eu nu obișnuiesc să îl reaplic. Pentru mine este suficient să aplic câteva pufuri în punctele cheie ( la încheietura mâinilor, pe gât, în spatele genunchilor și uneori pe haine ) .
Eu mă așteptam ca acest parfum să fie foarte greoi și dulce, dar este destul de light. Aroma este foarte plăcută, floral-fructată. Este potrivit pentru a-l folosi zi de zi, dar asta nu înseamnă că nu îl putem folosi și seara. 
Totuși, eu l-aș recomanda mai mult pentru sezonul rece.
Mie îmi place parfumul, cu toate că este puțin diferit față de parfumurile pe care obișnuiesc să le port, în sensul că eu aleg parfumuri cu arome foarte light, doar florale. 


Prețul poate diferi în funcție de varianta parfumului. Puteți găsi sticluțe de 10 ml, de 30 ml, de 50 ml sau chiar de 100ml. Prețul este cuprins între 39 lei și 134 lei. 
În România găsiți acest parfum prin intermediul magazinului online Aoro.

Ați folosit până acum acest parfum? Ce părere aveți despre el?
Vi se pare un produs inedit, indiferent că este vorba de aromă sau de ambalaj?


You may also like