Review : Lacuri de unghii THE ONE - Oriflame

0 Comments
                    Hei hei! Luni vă arătam pe Facebook unghiuțele mele proaspăt decorate cu noile lacuri de unghii de la Oriflame. În caz că nu ați fost la curent, am primit din partea celor de la Oriflame un pachețel cu bunătăți numai bune de încercat. M-am gândit să încep cu aceste lacuri deoarece încă nu au apărut în catalog.


Nuanțele sunt foarte frumoase, exact pe gustul meu! Eu sunt familiară cu produsele Oriflame, iar acestea au un ambalaj mult mai atractiv și mai profi, dar totodată simplu. 
Lacurile de unghii fac parte din gama Ultra Rezistență a brandului THE ONE. Asta înseamnă că promit o rezistență bună. Deocamdată eu sunt mulțumită, oja nu a sărit, iar eu de obicei stau cu mâna în apă, deci nu acord o mare atenție păstrării lacului pe unghii. O ojă normală mi s-ar fi decojit la scurt timp după uscare, dar în acest caz nu am observat asta. 
Nuanțele sunt foarte pigmentate și se aplică foarte ușor pe unghie. Consistența nu e nici prea subțire, nici prea groasă. 





Cu cele două nuanțe, Orchid și Cappucino, am decis să fac un degrade pe unghiuțe. 

Abia aștept să apară lacurile și în catalog! Chiar vreau să văd ce nuanțe mai sunt disponibile!
Ce spuneți, v-am făcut curioase? Ați vrea să încercați aceste lacuri de unghii?

* În curând vor urma și articole despre celelalte produse.           


You may also like