Review : Farduri ArtDeco

0 Comments
             Hei hei! Mi-am mărit recent colecția de farduri cu două nuanțe de mono de la ArtDeco. Este prima oară când folosesc acest brand de machiaj. Nu știam prea multe despre acest brand, așa că am căutat câteva informații și m-am gândit să le împărtășesc cu voi pentru că sunt sigură că mai sunt persoane interesate să afle amănunte despre ArtDeco. ArtDeco a apărut în Germania, la inițiativa lui Helmut Baurecht și s-a răspândit în toată lumea. Firma a colaborat cu mai multe celebrități, una dinte ele fiind renumita Dita von Teese. ArtDeco nu este de acord cu testarea produselor pe animale, de aceea nici nu utilizează această metodă, iar pentru mine asta e un mare plus! 

             Dețin două farduri ArtDeco pe care doresc să vi le prezint astăzi. De când le-am primit le-am utilizat și mi-am făcut o părere despre ele! Eu dețin farduri din gama „Eyeshadow Pearl”.


„Powder eyeshadows in shimmery pearl shades: The ARTDECO pearl eyeshadows are characterized by an amazing color brilliance and a wide choice of shades. The fragrance-free eyeshadows are very long-lasting.”


Într-adevăr, culorile sunt chiar vibrante. Sunt foarte frumoase, nu au acel aspect „ieftin”, adică nu e un sidef/sclipici inestetic. Culorile sunt foarte vii, au o rezistență bună. Au un aspect foarte frumos după ce sunt aplicate. Totuși, eu nu pot folosi fardurile fără bază și primer deoarece acest obicei a intrat în rutina mea de machiaj. 

Fardurile au pe carcasă, în spate, un magnet pentru a le putea pune în paleta noastră preferată. Eu chiar mi-am confecționat una pentru că am renunțat de mult la paleta cu 120 de culori, iar majoritatea fardurilor pe care le iau acum prefer să le iau sub această formă - chiar îmi place că dețin controlul și îmi creez propria mea paletă.

Cum am spus, eu am farduri din gama „Eyeshadow Pearl” , dar mai găsiți la ArtDeco farduri din gamele „Eyeshadow Duochrome”, „Glamour Eyeshadow” și „Eyeshadow Matt”

Ceea ce îmi place foarte mult este faptul că se aplică și se blenduiesc foarte ușor! Acesta este unul dintre aspectele cele mai importante pe care le caut la un fard, pe lângă să fie intens, rezistent și calitativ.

Fiecare fard are gramajul de 0,8 g. Mai jos puteți vedea ce nuanțe mi-am ales, dar și un machiaj realizat cu acestea. 








„Remove the clear cover from the eyeshadow and arrange as desired in the magnetic box. Apply the required shade with the eyeshadow applicator or brush. The eyeshadows can be combined individually and can be stored in the practical refillable magnetic beauty boxes.”


Cantitate : 0,8 g
Preț : 24 de lei cel verde, iar cel mov a fost la reducere - 18 lei
La noi în țară, produsele ArtDeco sunt distribuite prin intermediul site-ului Aoro.

Voi ați încercat produsele de la ArtDeco? Ce părere aveți despre ele?
Eu aș mai vrea să încerc câteva farduri din celelalte game, în special din gama „Eyeshadow Duochrome” .


You may also like