Review : Artdeco Magic Fix - Fixator pentru ruj

0 Comments
            Hei hei! În general, eu acord atenție sporită machiajului ochilor deoarece sunt de părere că ochii sunt oglinda sufletului, iar buzele le cam neglijesc. Cu toate acestea, mereu am fost în căutarea produselor ideale care să sporească rezistența machiajului, indiferent că este vorba despre cel al tenului, al ochilor sau al buzelor. Dacă bazele pentru ten și ochi sunt mai răspândite, am observat că produsele pentru sporirea persistenței rujului se găsesc mai rar, cel puțin la noi în țară. Eu am încercat până acum câteva produse destinate acestui scop, iar recent în colecția mea a intrat un fixator pentru ruj ArtDeco și vreau să vă spun câteva cuvinte despre acesta.



„Magic Fix seals in your lipstick with an invisible protective shield. Magic Fix contains natural ingredients and prevents lipstick from transferring, for example, on glasses, cups and shirt collars as well as lipstick from feathering or bleeding into fine lines around the lips. Magic Fix makes your lipstick waterproof. Essential oils provide a a nourishing boost. Bergamot oil, with its fruity-flowery, warm aroma, has a balancing and relaxing effect and Lavender oil, with its floral aroma and a woody note, has a nourishing and calming effect.”


Este un produs bine-venit, care face diferența. Imediat după aplicare se observă o îmbunătățire și chiar mi se pare că intensifică puțin și nuanțele rujului pe lângă fixarea rujului. Produsul este într-un ambalaj micuț și este prevăzut cu o pensulică. Cu toate acestea, produsul nu se va consuma repede deoarece este nevoie de o cantitate mică de produs pentru a fixa rujul. Rujul persistă mai mult timp după ce aplic acest produs, însă rezistența la transfer este doar îmbunătățită. Este incolor și rezistent la apă. Tocmai l-am folosit weekend-ul trecut pe clientele mele și mi-au spus că rujul a rezistat foarte bine, deci mă bucur că se comportă așa și pe alte persoane!



Un lucru important de precizat ar fi că în primele secunde după aplicare, este posibil să simțiți ușoare pișcături/senzație rece, de ușoară usturime ( nu știu exact cum să o descriu ) , dar nu vă faceți griji, căci va dispărea în câteva momente.

Cu toate acestea, cei de la ArtDeco au o precizare pe care e bine să o luați în vedere : nu se garantează că vor fi sesizate schimbări în cazul rujurilor foarte cremoase, foarte soft sau sclipicioase. La fel, dacă consumați alimente uleioase în timp ce purtați ruj fixat cu acest produs, este posibil ca efectul să dispară. Această precizare este menționată chiar pe prospectul din interiorul cutiuței. 
În cazul în care nu știați sau nu vă mai amintiți din articolul meu anterior, ArtDeco nu testează produsele pe animale


1. Apply your lip-liner and lipstick as usual. Blot off any excess with a cosmetic tissue. 
2. Apply Magic Fix all over the lips, going over the lip contours as well. This will prevent your lipstick from bleeding or feathering. You could feel a slight tingling sensation while it dries – this is a natural reaction since the product contains alcohol. 
3. Let the Magic Fix dry with your lips slightly apart for several seconds. 
4. After a couple of minutes, moisten your lips with your tongue. 
5. Clean the brush well with a cosmetic tissue after every use. 
6.You can remove Magic Fix with an oily cleanser. 
Note: Magic Fix isn’t suitable for sealing very creamy or glossy textures. The consumption of oilier foods can also compromise the efficiency of Magic Fix’s effect. 


Preț : 63 lei
Cantitate : 5 ml

Găsiți fixatorul pentru ruj pe site-ul online Aoro

Ați folosit acest produs? Ce părere aveți despre el?


You may also like