OOTD : Sweet Mint Green

0 Comments
              Hei hei! În urmă cu ceva timp vă arătam pe Facebook noua mea bijuterie intrată recent în colecția mea. Mi-am luat un colier superb de pe Borealy, un magazin online de cadouri. Coletul a sosit foarte repede, prin curier, iar bijuteria a fost atent ambalată! Am rămas plăcut surprinsă de acest aspect. Când am ajuns acasă și desfăceam coletul, mama mea și prietenul meu se mirau de unde am primit cadoul, iar când le-am spus că este comanda mea de pe acest magazin online, au rămas și ei plăcut surprinși de atenția cu care era pregătit coletul. Mai mult decât atât, am primit și un certificat de garanție pentru bijuterie, garanția fiind pe un an. Ce oare aș putea să îmi doresc mai mult?







Am asortat acest colier cu o bluziță verde pastelată, o pereche de jeans și balerini turcoaz.








Bluză : Romwe
Colier : Borealy
Brățări : Oasap

Ce părere aveți despre această ținută?
Dar despre colier? Vă place cum a fost ambalat?





You may also like