Oferte Turcia - Vacanta perfecta !

0 Comments
         Hei hei! Zilele acestea am avut timp berechet pentru a mă relaxa. A fost 1 mai, cei de la minister au binevoit să ne dea liber și pe 2 mai, deci m-am bucurat de un week-end prelungit de patru zile. Cu toate că eu am ales să stau acasă, știu că mulți dintre voi ați ales să profitați un pic de zilele libere pentru a face o mică escapadă. pentru a pleca într-o mini vacanță. Sinceră să fiu, dacă nu eram prinsă în atât de multe treburi, dacă nu aveam de repetat pentru BAC sau cliente la machiaj, aș fi profitat și eu. Nu ar fi stricat o mică excursie, pe o plajă însorită! Totuși, acum am reintrat în ritmul normal, dar nu pentru mult timp, pentru că în trei săptămâni voi termina liceul, iar tocmai după admiterea la facultate voi avea timp să mă relaxez! 

         Amaryllis Tour este o agenție de turism care stă la dispoziția noastră pentru a ne ajuta să alegem locația ideală pentru vacanța noastră de vis! Este o agenție de turism tânără, dinamică, iar principalele activități ale acesteia sunt : consiliere și oferirea de servicii și produse turistice menite să satisfacă dorințele cele mai variate.          
          Anul acesta sunt la mare căutare vacanțele în Turcia. Turcia este o importantă atracție turistică și nici nu e de mirare la câte locuri interesante sunt de vizitat - să nu mai spunem de plajele de la Marea Mediteraneană! 

            Anul acesta aș opta pentru o vacanță în Marmaris. Marmaris este situată într-un golf frumos, în locul de întâlnire dintre Marea Egee și Marea Mediteraneană. Este un important punct de plecare pentru croazierele turcești. Dacă vă uitați la serialul „Suleiman Magnificul” , trebuie să știți că denumirea acestui loc vine de la exclamația acestuia când a văzut starea fortăreței din Marmaris. Dacă sunt pasionați de istorie sau fani ai serialului celebru, sper că v-am trezit interesul! 

            Agenția este alături de noi și stă la dispoziția noastră, având cele mai bune propuneri pentru cazare. Pe site-ul lor găsiți hotelurile propuse de aceștia și ce oferă fiecare. 

Veți avea în vedere această locație?


You may also like