În căutarea rochiei ideale pentru banchetul de absolvire?

0 Comments
         Hei hei! Oficial s-a deschis sezonul banchetelor. Nu-mi vine să cred că anul acesta voi participa la banchetul de absolvire a anilor de liceu :( . Pentru că e un eveniment deosebit, unic, trebuie să acordați o atenție sporită ținutei, machiajului, părului, unghiilor, însă nu într-un mod exagerat. Până la urmă, tot ce contează este că trebuie să vă simțiți bine și să nu lăsați ca o pereche de pantofi incomozi sau așa-zisa „tragedie” că altă colegă de clasă/liceu poartă aceeași rochie ca a voastră să vă strice seara. Hai, în cazul pantofilor înțeleg, mai ales dacă e prima dată când îi încălțăm, dar în cazul „tragediei” amintite mai sus - HELL NO! Serios, mie mi se pare o dovadă de imaturitate ... fiecare rochie se așază altfel pe o persoană, plus că fiecare persoană se accesorizează diferit ... În fine, nu vreau să jignesc pe cineva cu asta, dar asta e părerea mea :) . La banchetul din clasa a 8-a, două colege de clasă au avut rochie exact ca a mea, exact aceeași culoare și veneau la mine să își ceară scuze, să nu mă supăr pentru că aflaseră ulterior că eu o găsisem prima, însă nici vorbă de așa ceva! Poate oi fi eu prea îngăduitoare, prea realistă și nu mă supăr din nimicuri, nu știu ce să zic :))

          Dar să revenim la subiectul de astăzi. În viziunea mea, o rochie de banchet trebuie să aibă un aer tineresc - nu exagerat de scurtă/decoltată, dar nici cu multe voaluri, ca de nașă, ca să vă faceți o idee mai clară. Bineînțeles, atunci când vă alegeți rochia, trebuie să aveți în vedere forma corpului vostru, abia apoi restul accesoriilor. Mai jos puteți vedea câteva modele de rochițe pe care le consider eu potrivite. ( anul acesta am o afinitate pentru rochiile lungi ) 

Open back Gray tone Sexy Sleeveless Beading Short prom dress


A-line V-neck Beaded Low Black Chiffon Prom Dress


A-line Halter Beaded Ruched Chiffon Floor Length Prom Dress


Empire Asymmetrical Sleeveless Beading for summer Blue tone Prom dress


Strapless Sweetheart Beaded Slit Front Chiffon Prom Dress


Ruching A-line One Shoulder Sleeveless Chiffon Knee Length Prom Dress


              În cazul în care nu găsiți o rochie potrivită, mai aveți o soluție : costumașele dintr-o piesă. Sunt foarte elegante, iar accesorizate corespunzător, cu siguranță veți arăta superb și veți ieși în evidență într-o anumită măsură. :)

Fashioned Chiffon Jumpsuit in Black


Ce ținută ați purtat/veți purta la banchet ?


You may also like