Alternativa pentru tine : targurile auto

0 Comments
          Hei hei! Târgurile cu vânzări auto au început să ia amploare și la noi. Cu tatăl meu mai discutam despre acest subiect odinioară, pentru că el însuși și-a luat actuala mașină de la un astfel de târg, dar nu de la noi din țară. Țin minte că pe atunci nu prea erau multe populare, sau cel puțin nu știam noi despre ele, însă acum sunt bucuroasă că am găsit unul aproape de orașul nostru - este vorba de târgul Vitan. Târgul Vitan este cel mai mare din Europa. Săptămânal se organizează cel mai mare târg cu vânzăre de mașini noi și second-hand. Trebuie să mai știți că aici mai puteți găsi piese, vulcanizări și service-uri de roți, terase, restaurante, centre de foliere auto, centre pentru încheierea actelor auto/asigurări/RCA, centre de diagnoză auto computerizată, spălătorie auto performantă, căsuțe cu produse tradiționale care au proveniența la noi în țară. În plus,  în weekend prețurile sunt negociabile la târg, deci e o variantă bună de petrecut weekend-ul pentru pasionați.

              Personal, eu sunt de acord cu aceste târguri. De ce? Mi se pare mult mai convenabil să luăm o mașină second hand, la un preț foarte bun, iar de cele mai multe ori mașinile sunt în stare foarte bună. Trebuie doar să știi să cauți. Nu știu ce părere aveți voi, însă eu prefer oricând să merg aici să îmi iau o mașină. Plus de asta, acum chiar am nevoie, pentru că tocmai ce mi-am luat permisul. Cu siguranță voi avea în vedere acest târg. Probabil afirm asta și pentru că familia mea mai are o astfel de experiență și suntem toți mulțumiți de mașina tatălui meu. 

              Am navigat pe acest site și am găsit mai multe modele de mașini care m-ar interesa și sunt în stare foarte bună, la un preț avantajos, cu toate că sunt second hand. Mai jos puteți vedea ce anunțuri mi se par atractive. Dați click pe imagine pentru a intra pe site.




V-ați luat mașină de la astfel de târguri?




You may also like