THE ONE Oriflame - noul brand de produse de machiaj

0 Comments

               Hei hei! Așa cum bine știți, Oriflame a lansat o nouă gamă de produse de machiaj. Aici vă spuneam că sunt makeup artist Oriflame Giurgiu ( de altfel, eu sunt reprezentant de vreo 4 ani ) , așa că eu aveam idee despre noile produse și abia așteptam să se lanseze. În plus, devenisem și mai curioasă pentru că aflasem câteva noutăți și de la Special K. Nu am avut ocazia să le folosesc pe mine, ci doar pe alte fete, în cadrul evenimentelor din orașul meu, însă mi-aș dori tare mult să le folosesc și pe mine pentru că am văzut că sunt destul de calitative. 



            Brandul THE ONE conține 3 game distincte : Frumsețe de zi cu zi, Mega Impact și Ultra Rezistență .


Prima gamă este potrivită pentru un look ușor, de zi cu zi, natural. 
Gama Mega Impact o consider potrivită pentru o persoană pasionată de machiaj, care dorește să atragă atenția și îi place să fie îngrijită. Aceste produse îți vor aduce un plus de strălucire și încredere.
Gama Ultra Rezistență cuprinde produse care, așa cum spune și numele acesteia, vor rezista un timp îndelungat. 

 Am contact destul de des cu produsele Oriflame și întotdeauna am fost mulțumită de acestea și sper că atunci când voi avea ocazia să încerc gama THE ONE să fiu la fel de mulțumită. Dacă va fi așa, presimt că îmi voi lua toate produsele de la acest brand. :) 

Voi sunteți tentate de noile produse Oriflame? 


You may also like