Review + Giveaway : Kit pentru epilare cu ceara

0 Comments
          Hei hei! Întotdeauna m-am epilat cu ceară și mereu am recomandat această metodă tuturor cunoștințelor. Cu toate acestea, am mai folosit și alte metode precum crema depilatoare sau lama ori din lipsă de timp, ori pentru că e destul de costisitor să te duci lunar la salon, mai ales dacă te epilezi pe tot corpul cu ceară, așa cum o fac eu. Eu am părul mai des și negru, iar în cazul meu epilatul cu ceară are rezultate vizibil mai bune. Să vă spun drept, din clasa a 8-a mă epilez cu ceară, iar în timp părul mi s-a mai rărit. Când voiam să mă iau cu ceară pe brațe sau picioare, dar nu puteam să mă duc la salon, îmi mai cumpăram rezerve de ceară de unică folosință și le încălzeam la cuptorul cu microunde, însă era al naibii' de enervant pentru că în lipsa unei surse de căldură ( încălzitor ), ceara se răcea super repede și trebuia să introduc rezerva la cuptor de mai multe ori și dura o veșnicie. De aceea, eu sunt pro investirii într-un kit pentru epilare acasă pentru că sunt mai multe avantaje.



Consider că un astfel de kit este foarte util, iar în timp economisim destul de mulți bănuți - eu voi economisi de acum încolo și voi investi și mai mult în produse de machiaj :) . Dar voi?

Kitul pe care îl dețin este alcătuit dintr-un încălzitor de ceară, un pachet de benzi pentru epilat ( 100 la număr ) și 4 rezerve de ceară de unică folosință. Nu numai că este practic și te poți epila mai ușor, dar este și igienic. Dacă nu mă credeți, comparați un astfel de kit cu ceara tradițională care trebuie încălzită pe aragaz, aplicată cu spatula, cu grijă!!! , astfel încât să nu te arzi. Să nu uităm de strecuratul de după. În plus, raportul calitate-preț este excelent, în condițiile în care acest kit, pe care îl găsiți pe EpilatPro, costă doar 99 de lei, iar eu găsisem mai demult un astfel de set la un preț mult mai mare.

* Încălzitorul de ceară este potrivit pentru ceara de unică folosință la flacoane de 100 ml. Se alimentează la priză. Dacă sunteți mai sensibile, puteți folosi un prosop atunci când manevrați încălzitorul, pentru că acesta se încălzește puțin. 

* Înainte să aplicați ceara, testați pe o mică porțiune pe braț pentru a vedea cât de încălzită este. Dacă nu e încălzită suficient, veți avea senzația că vă ciupește de piele și nu se va aplica uniform, iar dacă e prea încălzită vă puteți arde puțin. 

* Ceara cu Titan Rosa este destinată pielii sensibile. Flaconul are 100 ml.

* Ceara cu Miere este destinată pielii normale. Flaconul are 100 ml.

* Ceara cu Azulena este destinată pielii normale. Kitul conține 2 astfel de flacoane de 100 ml. Deocamdată am folosit jumătate dintr-un tub și sunt mulțumită. 

* Pachetul conține 100 de benzi din hârtie. Sunt foarte calitative, nu se scămoșează, nu lasă fibre. 
Se pot tăia ușor la dimensiunea potrivită, în cazul în care vreți să epilați o porțiune mai mică.



După ce introducem rezerva de ceară dorită în aparat, conectăm încălzitorul la priză. Se lasă la încălzit cca 25-30 minute, însă vă recomand să testați pe o porțiune mică, pe braț, cât de caldă este. Ceara se aplică pe piele în sensul creșterii firului de păr, iar cu ajutorul benzilor îndepărtăm părul nedorit în sensul invers de creștere, dintr-o singură mișcare.  

Este recomandat ca după acest proces să folosiți un ulei/emulsie după epilat pentru a îndepărta resturile de ceară și pentru a calma și hidrata pielea. 

Pentru că mă gândesc și la voi, dragi cititori, și pentru că în curând blogul meu împlinește 3 anișori, pun la bătaie un kit nou-nouț, exact ca al meu! 


1. Urmărește blogul prin GFC.
3. Dă share acestui concurs.
4. Lasă un comentariu mai jos. Comentariul trebuie să conțină : numele de GFC, de Facebook și link-ul de share.

*Se pot înscrie doar persoanele din România. / It's open only for Romania.

Concursul începe astăzi, 25.04.2014 și se încheie pe 04.05.2014 ora 23.59.
Voi alege câștigătoarea prin random.org .

Mult succes! 
         


You may also like