Piese auto de la Motorvip

0 Comments
               Hei hei! Pentru că se află printre voi și șoferițe - sau chiar șoferi, cine știe, m-am gândit să vă vorbesc astăzi despre mașini. Sinceră să fiu, când eram foooarte mică știam toate siglele mașinilor și le identificam cu ușurință, iar de prin școala generală am început să aflu mult mai multe despre mașini, mai ales din punct de vedere mecanic, pentru că tatăl meu mereu mă ruga să căutăm pe diverse site-uri mașini, iar cum eu sunt o fire curioasă, mereu întrebam despre tot ce mi se părea mie că ar putea fi interesant și mi-ar folosi cumva pe viitor. 

               Motorvip este un magazin online care oferă clienților săi cea mai mare gamp de accesorii auto, piese auto și piese tuning. În plus, aceștia oferă pentru cei pasionați accesorii, echipamente și piese de ATV-uri și motociclete la prețuri de importator. Ei garantează seriozitatea - apreciază clienții online, își fac treaba cu pasiune și dăruire și se asigură că primiți marfa potrivită, iar în acest mod nevoile dvs sunt satisfăcute garantat! Acest magazin online, deși este coordonat de o echipă tânără, dar care are un potențial de muncă uriaș, deține cea mai mare gamă de produse din domeniul auto din România, iar munca lor este continuă. De aceea, magazinul lor are o dezvoltare rapidă și fructuoasă. 

                  Pe acest site veți găsi piese speciale pentru o mulțime de mărci de mașini, dar și de la mai mulți producători. Așa că, dragi șoferi, aveți de unde alege!

                   De puțin timp sunt în căutarea unor piese pentru mașina familiei. În primul rând, aș vrea acest senzor/ajutor parcare pe care l-am găsit aici, pe Motorvip. Având în vedere că sunt o proaspătă șoferiță, sunt sigură că acest lucru m-ar ajuta enorm până mă învăț mai bine cu mașina personală. Senzorul este cu ultrasunete.


În al doilea rând, recent s-a stricat dispozitivul pentru acționarea geamului electric din dreapta și vreau să îl înlocuiesc. Modelul dorit de mine este fără motor electric și are funcție comfort.  Prețul este acum redus de la 326,13 lei la 276,38 lei. 



 Ați cumpărat până acum de aici?



You may also like