OOTD : Sparkle Dress from Rosewholesale

0 Comments
            Hei hei! Recent am descoperit site-ul Rosewholesale - un site cu hăinuțe foarte frumoase, de calitate, la prețuri foarte mici! Cred că este unul dintre puținele site-uri cu adevărat inteligente, cu produse calitative la un preț super avantajos! Aici mi-am găsit o rochie minunată pe care intenționez să mi-o iau la banchet și am dat pe ea doar $14. Mărimea mi se potrivește perfect; de regulă, la rochiile comandate online era nevoie să le strâmtez puțin la fermoar, dar aceasta îmi vine perfect! Ceea ce nu prea îmi place la această rochie este că se calcă foarte greu, iar materialul e foarte șifonabil.. În orice caz, trecând peste asta, chiar merită! Acest site nu oferă free shipping, costul fiind în funcție de valoarea comenzii și de greutate. Comanda mi-a sosit destul de repede - mai puțin de 2 săptămâni. 





Rochie : aici


Ce părere aveți? Ați purta o rochie asemănătoare?
Ați comanda de pe acest site?



You may also like