OOTD : Glamour Night

0 Comments
           Hei hei! Zilele acestea nu am fost deloc activă și am un motiv bine întemeiat pentru asta : am fost plecată la Baia Mare, la olimpiada națională de istorie! Am petrecut 5 zile la Baia Mare, timp în care am susținut proba, dar am avut și o serie de plecări și un program de vizitat. Am fost la Muzeul de mineralogie, la Muzeul Satului, la vestitul Cimitir Vesel ( dar, din păcate, ne-a prins ploaia ) . Am călătorit pentru prima dată dintr-un capăt al țării în celălalt ( Giurgiu - Baia Mare ) și pot spune că a fost o experiență frumoasă. Am văzut o „altă” Românie !! Am avut condiții bune, fiind cazați la un hotel de 3 stele și am profitat de cina festivă pentru a realiza un outfit pentru voi. Primisem această cămașă de la Oasap cu câteva zile înainte de plecare și a picat la fix! Îmi place foarte mult, e dintr-un material bun, iar culoarea e superbă! Singurul lucru care îmi displace este că se șifonează destul de repede.




Cămașă : Oasap
Portofel : no name
Blugi : no name

Vă place cămașa?
Apropo, v-ar plăcea să fac un articol despre experiența mea în Baia Mare, cu locurile pe care le-am vizitat?



You may also like