Ofera-i cainelui tau ce-i mai bun !

0 Comments
                Hei hei! Nu știu dacă v-am mai spus până acum, dar eu sunt o mare iubitoare de animale, în special de câini. De mică am crescut câini ( cei-i drept, la țară mai mult ), am fost înconjurată de acești „prieteni” iubitori și loiali din toate părțile ( ai mei, ai bunicilor, ai mătușii mele, ai unei vecine dragi, ai unor prieteni ) și am învățat de-a lungul timpului să îi apreciez la adevărata lor valoare, să le ofer tot ce au nevoie și, mai presus de toate, să îi iubesc. Prima mea cățelușă a fost un Brac German și am primit-o la 5 anișori. Am numit-o Dolly și întotdeauna am ținut la ea. 

                 Pentru că, probabil și voi iubiți câinii, astăzi vreau să dedic un articol acestora, și anume vă voi vorbi despre hrana potrivită lor. Food4dogs comercializează hrană de înaltă calitate, scopul acestora fiind de a oferi un regim alimentar echilibrat și sănătos în funcție de etapele acestuia de dezvoltare. Firma pe care aceștia o comercializează se numește Canun; este o companie respectată în hrana animalelor, aprobată de clienții săi și reflectată în calitatea produselor.

Hrană câini Food4Dogs

Pe acest site veți găsi hrană special concepută pentru nevoile animalului dumneavoastră, în funcție de etapele sale de dezvoltare și nu numai. Spre exemplu, vom regăsi 

*Invictus Premium Competition : hrană energică, completă și echilibrată, foarte digestivă și foarte gustoasă. Este recomandată pentru întreținerea câinilor de orice rasă și dimensiune, dar în special pentru cei care se angajează în activități fizice prelungite precum : vânătoare, sanie, alergat.

* Complete Daily Maintenance : hrană energică, completă și echilibrată, foarte digestivă și foarte gustoasă. Este recomandată pentru întreținerea câinilor de orice rasă și dimensiune. Este realizată din materii prime calitative care ajută la apărarea organismului și la protejarea florei intestinale.

* Trabajo Premium Adult Hunting : hrană energică, completă și echilibrată, foarte digestivă și foarte gustoasă. Este recomandată pentru întreținerea câinilor de orice rasă și dimensiune. Este realizată din materii prime calitative care ajută la apărarea organismului și la protejarea florei intestinale.

* Junior : hrană energică, completă și echilibrată, foarte digestivă și foarte gustoasă. Este special concepută pentru pui, favorizând creșterea și dezvoltarea puilor de rase mari, dar și pentru rasele medii.

Mai sunt disponibile trei game, dar puteți afla mai multe dacă intrați pe site-ul lor.
Livrarea se face prin curier.

Voi cât de multă atenție acordați pentru îngrijirea și hrănirea câinilor?
PS : Găsiți alte informații și sfaturi aici.


You may also like