Locuri de munca acasa

0 Comments
             Hei hei! În ziua de astăzi, sunt sigură că tot mai multe persoane sunt în căutarea unei surse de venit, indiferent dacă aveți deja un loc de muncă stabil sau nu. Fie că ești elev, student sau salariat, consider că nu strică o sursă de venit în plus, indiferent care ar fi valoarea acelui câștig. Eu mizez pe câștiguri și mai mici, dar mai dese, decât să sper la un câștig uriaș, dar care vine foarte rar. De aceea, am încercat de-a lungul timpului diverse metode de a câștiga un ban cinstit, atât online cât și offline, iar tot ceea ce câștig investesc în marea mea pasiune pentru machiaj și da, îți trebuie o reală investiție dacă chiar vrei să faci ceva cu adevărat calitativ și demn de admirat! Nu știu ce părere aveți voi, dar eu nu aș putea să machiez clientele cu produse Elf, Ruby Rose ș.a. Poate spuneți că sunt snoabă și că mă orientez doar spre produse scumpe, dar nu e adevărat. Nu neg că și produse mai accesibile nu sunt calitative, precum Sleek sau Nyx, însă nici nu mă zgârcesc și pentru că vreau să ofer calitate, investesc în calitate. 



             Recent am găsit acest site și deocamdată mă declar mulțumită de ceea ce oferă. Cu toate că nu folosesc serviciile oferite de aceștia de mult timp, îmi place diversitatea oferită. Odată cu crearea unui cont, ai acces la task-urike disponibile. La înscriere primim și un bonus de $5. Ceea ce îmi place în mod deosebit este că avem posibilitatea de a aplica la ce joburi vrem noi, în funcție de ceea ce putem face : crearea unor diferite verificări, advertoriale, scrierea articolelor, realizarea unor lead-uri, completarea unor chestionare, abonarea la un newsletter, completarea unui sondaj. În dreptul fiecărui task apare timpul disponibil pentru îndeplinirea acesteia și cu cât veți fi recompensați în urma verificării. Așadar, aveți libertatea de a decide! Puteți efectua o solicitare de plată în momentul în care aveți $70 până pe data de 15 a fiecărei luni. Deocamdată o testez și eu, am rezolvat deja câteva task-uri și aștept să văd ce se întâmplă mai departe.

În cazul în care doriți să vă înscrieți, îmi puteți lăsa adresa voastră de email pentru a vă trimite invitații.
Ce spuneți, v-ar interesa să încercați această platformă?


You may also like