Iubitoare de animale?

0 Comments
         Hei hei! În ultimul timp imprimeurile cu animăluțe sunt la mare căutare și nu exagerez când spun că magazinele sunt bombardate cu articole care au acest print. Recunosc, eu când spun animal print mă gândesc automat la colanți/bluze/rochii/etc cu print de leopard, care vă spun sincer că mi se pare oribil și nu aș purta un astfel de model niciodată - dar, cum gusturile nu se discută, nu voi mai continua cu părerea mea. Ceea ce vreau să evidențiez prin asta e că, probabil, mai sunt persoane care gândesc astfel și asociază animal print fix cu acest imprimeu, însă trebuie să ne gândim că animal print nu se limitează la atât. De fapt, animal print se referă la un articol (vestimentar, în acest caz) decorat cu imaginea oricărui animal, fie că e tigru, pisică, bufniță, etc.

         Am devenit și eu, într-o anumită măsură, victima acestui trend și trebuie să recunosc că sunt înnebunită după articolele și accesoriile cu bufnițe. Am și eu câteva articole cu acest print și chiar aș vrea să îmi mai iau, dacă găsesc ceva pe gustul meu. Și cum de la un timp sunt o dependentă de shopping online - serios, chiar nu am mai intrat într-un magazin fizic de câteva luni și nici nu mai știu ce e pe la mine prin oraș, pe Persunmall am găsit hăinuțe pe gustul meu! 








Vouă vă place acest print? Aveți în garderoba voastră articole cu animal print?









You may also like