Invitatii de nunta

0 Comments
            Hei hei! Vă vorbeam zilele trecute despre invitațiile pentru nuntă. O invitație de nuntă ar trebui să reflecte atât personalitatea mirilor, cât și tematica nunții. Cu alte cuvinte, invitația de nuntă perfectă trebuie să aibă legătură cu evenimentul și tematica acestuia - doar nu vom lua invitații cu bebeluși dacă nu este și un botez în același timp cu nunta, sau mă rog, orice altă situație de acest fel. Totuși, cel mai important lucru este ca vouă să vă placă design-ul :) . Eu am găsit câteva modele frumoase de invitații și doresc să vi le arăt și vouă.

* Pe Deluxe Cards am găsit invitații foarte elegante, vintage, potrivite pentru cuplurile care sunt mai conservatoare și au gusturi rafinate.

Această invitație pe papirus este foarte deosebită și elegantă. Mă fascinează prin simplitatea ei. Dați click pe imagine pentru a vă duce pe pagina produsului.


Această invitație, cu toate că este relativ clasică, este mult mai atrăgătoare, asta și datorită motivelor florale care o înveselesc. Dacă aș primi o astfel de invitație, m-aș gândi imediat că mireasa e diafană, foarte delicată și foarte feminină. La fel ca și în cazul invitației de mai sus, dați click pe imagine pentru a vă duce pe pagina produsului. 

* Pe site-ul Invitatie.ro am găsit mai mult invitații haioase, cu un design unic și inovativ. Desigur că sunt și invitații ca acelea de mai sus, însă cele mai dezinvolte m-au fascinat total! 

Aeastă invitație mi se pare interesantă datorită design-ului unic. Pare simplu, dar totodată cred că este atractiv și mă face să mă gândesc la ținuta viitorilor miri. 
Dați click pe imagine pentru a fi redirecționați la pagina produsului.

Ei bine, această invitație nu mai are nevoie de nicio descriere. Ea face cât o mie de cuvinte! :)) 
Asta da originalitate! Se poate interpreta în fel și chip : de la metafora meciului de fotbal ( conflictele și rezolvarea lor amuzantă ) , până la ... ( spuneți voi! ) .
Și, cred că ați învățat replica : dați click pe imagine pentru a fi redirecționați către pagina produsului.

Voi ce fel de invitații ați alege?
         


You may also like