In cautarea cadoului perfect pentru Paste

0 Comments
              Hei hei! Deja ne aflăm în săptămâna dinaintea Paștelui. Vă jur că nici nu știu când a zburat timpul! Am intrat în criză de timp și trebuie să mă hotărăsc ce cadouri să le ofer celor dragi de Paște! Nu este prima oară când afirm că îmi place să ofer cadouri din inimă indiferent de cât de mult cheltui. Atâta timp cât ce ofer în dar face o persoană fericită, sunt foarte mulțumită sufletește! Nici nu pot descrie în cuvinte ceea ce simt atunci când văd bucuria și zâmbetul de pe fața persoanei surprinse! Pe Borealy am văzut câteva idei foarte tari pentru cadourile de Paște. Încă de la început m-am gândit la ceva în ton cu sărbătoarea pentru familia mea, precum un coșuleț, însă pentru că imediat după Paște este și Sf. Gheorghe ( ziua tatălui meu, a iubitului meu și a vărului meu ), trebuie să mă orientez și după niște cadouri speciale pentru aceștia!  
 
               Referitor la coșulețe, o mare parte dintre acestea au în componență o sticlă de șampanie / băutură fină, bomboane, ouă încondeiate, figurine de iepurași din ciocolată. Altele conțin și produse pentru îngrijire personală sau chiar specialități de Paște, cum este cozonacul.            






             Pe lângă coșulețe, am mai găsit și alte cadouri de Paște, cum sunt aceste seturi drăguțe! Spuneți și voi, nu-i așa că sunt adorabile?






Voi ce cadouri le-ați luat celor dragi / aveți în plan să luați?



You may also like