CLOSED!! 3 Year Anniversary Giveaway ( INTERNATIONAL )

0 Comments
       RO : Hei hei! Pe 17 mai blogul meu împlinește 3 ani! Nu îmi vine să cred cât de repede a trecut timpul. Am crescut alături de voi, mi-am dezvoltat abilitățile pentru machiat, am învățat lucruri noi și v-am spus și vouă de fiecare dată! Am avut de-a lungul timpului o serie de colaborări frumoase, atât în mediul online cât și în offline. În ultimul an am început să mă axez și pe ținute, dar am cochetat și cu Youtube-ul, însă din păcate timpul nu îmi permite să mai continui ( probabil pe viitor ) . Sper să vă încânt și de acum încolo și voi încerca pe cât posibil să vă ofer în continuare informații valoroase.

               Pentru a marca acest lucru, doresc să ofer cât mai multor persoane premii, de aceea voi organiza mai multe concursuri. Primul este sponsorizat de Romwe, iar premiul este o pereche de colanți.


1. Dă like paginii și share concursului.
2. Lasă un comentariu aici.
3. Lasă un comentariu mai jos. Acesta trebuie să conțină : numele de GFC + Facebook, link-ul de share și adresa de mail.

Peste 5 zile voi anunța câștigătoarea. 
Dacă vreți să vă comandați acești colanți, pe 24 va fi o reducere. Folosiți acest cod, 10%offleggins,  pentru a beneficia de încă o reducere.

EN : On 17th May is my blog anniversary. My blog will have 3 years old and I still can't believe how time flies so fast. I've grown with you, I've developed my makeup abilities with you, I've learnt new stuffs and I've shared these with you. During this time I had many beautiful collaborations, not only online but also offline. In the last year I posted not only outfits, but also I tried to upload makeup tutorials on Youtube. Unfortunately, I haven't enough time to continue. I hope you'll enjoy from now on to read my articles. I hope you find useful informations and you'll continue to be my fan.

 To make this event remarkable, I wish to offer you many prizes; that's why I'll host many giveaways. The first one is sponsored by Romwe and you have the chance to win a pair of leggings, as in the picture above.

1. Like my page and share this giveaway.
2. Add a comment to show your love to the sexy leggings at product page : http://www.romwe.com/romwe-sexy-little-zebra-leggings-p-83911.html
3. Leave a comment following my poster too. The comment must contain : GFC + Facebook name, share link and your e-mail address.

One winner will be picked 5 days later. 
Btw, the stripe leggings will be $15.99 on 24th April.  Here is an inner coupon for you, my lovely fans10%offleggings  It’ll help you save another 10% for the leggings on 24th April.

Mult succes! / Good luck! 


You may also like