Wishlist Persunmall

0 Comments
               Hei hei! Garderoba mea are nevoie de câteva lucrușoare noi, în tendințe. În fiecare primăvară fac curățenie în dulap pentru a face loc noilor achiziții. Și cum m-am hotărât asupra hainelor pe care nu le mai vreau (cele noi, în stare perfectă le găsiți în shop-ul meu ), am început să caut ceva deosebit, potrivit stilului meu. Prioritatea mea no. 1 o reprezintă rochia pentru banchet, dar și o pereche de teniși pentru că efectiv nu mai îmi place ce am acasă! Pe Persunmall am găsit ceea ce caut ( ba chiar mai mult de atât ) și doresc să vă arăt și vouă ce hăinuțe frumoase au!











Nu-i așa că sunt superbe? În plus, toate acestea au prețuri destul de mici! Dacă vreți să vedeți prețul și alte detalii, dați click pe link-ul de sub poza cu produsul care vă interesează!



You may also like