Vacanta ideala in afara tarii !

0 Comments
            Hei hei! Nici nu aveți idee cât de mult îmi doresc o vacanță lungă, în care să uit de griji, de stresul acumulat zilnic, de televiziune și de conexiunea la internet! Tot ce îmi doresc este să mă relaxez pe o plajă din sudul continentului nostru, savurând o băutură răcoritoare, un cocktail sau o înghețată savuroasă din șezlongul amplasat cât mai aproape de malul mării, astfel încât să pot admira valurile spumoase, cerul senin și să simt mirosul ușor sărat al apei de mare. Deja m-am stârnit imaginația și v-am făcut să contemplați la un spațiu numai bun pentru relaxare? Perfect, asta îmi și doresc! Abia aștept să vină vara, să mă bucur de ultimul an în care mai am prefixul „1” la vârsta mea, să scap de tensiunea BAC-ului și să mă știu deja înscrisă la facultatea mult dorită! Mi-am propus ca imediat după ce termin cu toate acestea să plec, măcar pentru câteva zile, într-o vacanță pe care o merit din plin, dar în afara țării. Până acum nu am ieșit deloc din țară, nu am fost nici măcar la bulgari și tare aș mai vrea să descopăr tot ce se poate din afara granițelor noastre. Îmi doresc tare mult să plec în Grecia, să petrec o mini vacanță pe una dintre insulele acestui stat, iar apoi să vizitez Muntele Olimp. Pentru că mă tot gândesc serios la acest lucru, m-am documentat despre un sejur în Grecia și am găsit câteva oferte tentante.

            Această agenție oferă posibilitatea creării unui sejur în Athos, Corfu, Creta, Halkidiki, Kefalonia, Kos, Lefkada, Mykonos, Parga, Rhodos, Riviera Olimpului, Santorini, Skiathos, Thassos, Zakynthos. Personal, aș alege pentru început să mă duc în insula Thassos. De altfel, se pare că este o destinație preferată de români, pentru că pe toți cei care vorbeau de vacanțele în Grecia recomandau această destinație care, se pare, este de vis și mistică. Agenția ne oferă pentru această locație mai multe soluții pentru cazare pe care le putem alege atât în fucție de buget, cât și în funcție de preferințele proprii - mai aproape/departe de plajă, cu vedere la mare/munte, etc. Dintre locurile de cazare propuse, cred că aș alege Hotelul Galini. 

sursă foto : aici

             Mi-ar plăcea să folosesc un mijloc de transport propriu, pentru că așa am mai multă libertate și pot vizita mai multe, dar pentru că nu cunosc locul cred că mai degrabă aș alege plecarea cu autocarul. Probabil după ce mă familiarizez cu locul, atunci aș fi în stare să mă duc cu mijloace proprii. 

Voi ați fost în Grecia? Ce recomandări aveți pentru mine?
Aici am găsit câteva informații despre călătoriile în Grecia.


You may also like