Review : Uv Gel Nail Art Kit

0 Comments
                   Hei hei! Astăzi vreau să vă vorbesc pentru prima dată despre produsele pentru unghii cu gel! Da, recent am intrat în posesia câtorva produse și chiar vreau să îmi pun singurică! De mult timp îmi doresc acest lucru, mai ales că eu am unghiile foarte moi și rareori le pot lăsa să crească mari, asta până când se rup ele de la mijloc și mă supăr rău de tot. Aici vă vorbeam despre această dorință și ce îmi doresc să îmi iau. Atunci, câteva dintre voi v-ași expus părerea și, deși sunt împărțite, apreciez că mi-ați spus și mie punctul vostru de vedere. Câteva informații sunt prețioase și le am în vedere. :) Astăzi vă voi vorbi pe scurt despre un kit destinat începătorilor în aplicarea unghiilor cu gel.



„Brand new in retail package.
Perfect UV Gel lesson for nail artist beginners.v Perfect for basic UV Gel Nail art”


Încă de la început vreau să subliniez că NU sunt expertă îm aplicarea unghiilor cu gel și nici nu dețin așa de multe informații, cum dețin în alte domenii, spre exemplu. Îmi voi expune părerea despre acest kit, însă mai pe scurt, pentru că dacă aș fi știut mai multe aș fi putut face un review mai consistent. Promit, oricum, să revin asupra acestui subiect pe măsură de dobândesc noi cunoștințe. 


Kitul este special destinat începătorilor, iar pe spatele ambalajului veți găsi o serie de pași care vă vor ajuta enorm. Kitul conține o pilă de granulație mai mare pentru pilirea suprafeței unghiei naturale ( nu știu exact să vă spun cât ), o pensulă pentru aplicarea gelului, un adeziv ( pe care eu am uitat să îl pozez ), tipsuri albe și transparente ( 20 buc/fiecare ) , un gel de bază transparent, 2 bureței, cleanser pentru unghii și topcoat.

Tips-urile sunt lungi, dar se pot tăia cu ghilotina, iar apoi se pot pili. Personal le prefer pe cele transparente, deoarece mi se par mai potrivite pentru mărimea degetelor mele. Pe lângă asta, mi se par mai versatile. Aderența lor depinde în mare măsură atât de adeziv, cât și de priceperea în pilirea unghiei. 

Pila mi se pare un pic cam prea dură pentru unghiile mele fragile. O recomand mai mult unghiilor tari, rezistente. Eu am folosit-o pentru a pili unghiile mamei.

Burețelul e foarte mic, dar face treabă bună. În caz că nu știați, unghiile trebuie șterse cu cleanser sau spirt, dar nu cu dischete demachiante sau vată pentru că vor rămâne scame! De aceea sunt recomandați burețeii.

Gelul e destul de bun pentru construcția unghiilor. Se aplică ușor și nu arde în lampă. 

Din păcate nu vă pot spune nimic despre cleanser deoarece a curs. Nu a mai rămas nicio picătură. :( 

Înafara faptului că sticla a ajuns murdărită de cleanser-ul care a curs, topcoat-ul e destul de bun și se usucă ușor în lampă. 

Pensula are mânerul scurt și facilitează foarte mult aplicarea gelului. Îmi place mult. 

Despre adeziv, tot ce vă pot spune este că nu am putut să îl aplic. Eu am folosit altul. 

Acest kit este alcătuit din câteva produse de bază pentru a aplica unghii cu gel, însă trebuie să știți că dacă vreți să achiziționați un astfel de set, el este foarte util, dar veți avea nevoie de lampă ( logic ) , ghilotină ( clește pentru unghii, mai bine spus ) , un tub mai măricel de adeziv, mai multe pile și probabil veți vrea un gel de bază roz. Să nu uităm de câteva pensulici.


Preț : $9.50
Îl puteți achiziționa de aici

Nu uitați, dacă intenționați să plasați o comandă pe site-ul acesta, folosiți codul din imagine pentru a primi reducere!


Ați folosit un astfel de kit? Ce părere aveți despre el?
Dacă am spus ceva ce nu e corect în articol, vă rog să îmi spuneți. Nu vreau să induc în eroare pe nimeni :D.
Dacă aveți alte recomandări/sfaturi, le aștept cu drag!


You may also like