Petrecerile pentru copii Oaki Club

0 Comments
                          Nu știu dacă mai țineți minte, dar în anul 2012 am fost ursitoare :) . Da, așa e, am lucrat la o firmă pentru organizări de evenimente din orașul meu și vă spun sincer că a fost o experiență plăcută. Nu vă pot descrie în cuvinte bucuria pe care o simțeam când vedeam micuții drăgălași alături de mama lor și restul familiei, dar mai ales cât de caldă era atmosfera creată. Mi-ar plăcea pe viitor să mai lucrez în acest domeniu, chiar și numai part time.
             Pentru că încă îmi face plăcere să iau contact cu aceste activități, uneori mai mă informez pe internet despre noile agenții de evenimente și ce oferă nou. Îmi place foarte mult să le analizez și să văd ce lucruri creative ne pot oferi astăzi agențiile care organizează aceste evenimente, în special cele pentru micuți. Am căutat pe Google petreceri copii și am găsit acest site. Această agenție, Oaki Junior, este din Brașov și oferă o mulțime de servicii pentru petrecerile pentru copii. Să nu credeți că acestea se adresează doar micuților; ei organizează petreceri și pentru adolescenți!
             Veți găsi aici 4 categorii de petreceri care pot fi organizate, astfel : cele pentru copii cu vârsta între 1-3 ani, cele pentru copii cu vârsta între 4-6 ani, cele pentru copii cu vârsta între 7-11 ani și cele pentru adolescenți. Pentru primele 3 categorii, agenția vă oferă petreceri cu tematica inspirată de personajele consacrate din desenele animate, precum Minnie Mouse, Scufița Roșie, Barbie, etc. Comparativ cu acestea,  pentru petrecerile pentru adolescenți ni se oferă următoarele : Sumo Party, petreceri în pijamale și magician. Mi se par super aceste idei pentru petreceri și sunt sigură că micuții se vor bucura pe cinste!
              Un alt serviciu disponibil este cel al ursitoarelor pentru botez. De regulă, un spectacol oferit de ursitoare durează maxim 30 de minute și vă spun asta din experiență proprie! Spectacolul oferit diferă de la o agenție la alta.
               Din întâmplare am mai găsit și acest articol interesant. :)

sursa foto : OakiClub

Ce părere aveți despre aceste servicii? Ați apela la ele?


You may also like