OOTD : Just ... SEXY !

0 Comments
               Cu siguranță fiecare dintre noi are momente în care se simte frumoasă, admirabilă, sau chiar sexy. Până la urmă, este un lucru absolut normal să ne simțim așa! Consider că face parte din ființa noastră. Fiecare dintre noi depune eforturi pentru a fi așa și numai noi știm cât de multe sacrificăm pentru asta. Ei bine, zilele trecute am avut și eu un astfel de moment și am simțit nevoia să arăt tuturor starea mea, iar colierul care tocmai a ajuns săptămâna trecută transmite perfect tot ce simțeam eu!


Colierul din imaginea de mai sus a atras atenția tuturor! Cu toate că ținuta mea nu era cu nimic ieșit din comun ( exceptând colierul, bineînțeles ) , alegerea mea din zilele trecute mi-a conferit o stare de bine și m-a făcut să mă simt ... diferit! Colierul atrăgea privirile tuturor colegilor de liceu ( mai bine zis, colegelor, deoarece în clasa mea predomină fetele ). Ba chiar mi s-a reproșat că am prins tupeu pentru că am acet colier, aparent magic :)) . 

Ținuta a fost formată din puloverul cu mâneci scurte, jeanșii și ghetuțele pe care le-ați mai văzut aici și jacheta care abia a ajuns în garderoba mea, prezentată aici. Aș fi vrut să vă arăt și cum m-am vopsit, însă în poze nu se vede! Doar la vârfuri se observă nuanța vopselei pe care mi-am dorit-o inițial, pentru că în rest se văd doar niște reflexii mov-burgund. Totuși, eu sunt mulțumită de rezultat! :D 



Colier : aici

Vă doresc un sfârșit de săptămână minunat! 



You may also like