OOTD : Add some glitter !

0 Comments
             Hei hei! Nu am mai postat de mult timp o ținută, dar a sosit timpul să remediez această problemă. :) Am primit mai multe comenzi cu hăinuțele și accesoriile comandate, iar astăzi vă voi arăta o ținută formată dintr-o rochiță neagră, cu dantelă asortată cu o pereche de pantofi care cu siguranță vor atrage privirile tuturor!
              Pentru că la poștă e un program limitat pentru ridicarea coletelor externe, mă duc de regulă să le iau înainte de a mă duce la liceu. Profesoara și colegii mei s-au învățat și știu care este motivul pentru care întârzii la prima oră și mereu așteaptă să vadă ce am primit. Când am mers la liceu cu acești pantofi toate fetele spuneau : „De unde i-ai luat?” „Cât ai dat pe ei?” „De unde pot să îmi iau și eu? Sunt superbi!”.

             Sammydress este un magazin online pe care puteți găsi o diversitate de produse : de la hăinuțe și accesorii pentru femei și bărbați până la produse cosmetice, articole pentru locuință și jucării. Aici veți găsi produse la prețuri avantajoase. Plata se face prin Paypal, card bancar su Western Union. Puteți beneficia și de transport gratuit, dar asta doar în cazul anumitor produse. La unele produse, costul este în funcție de valoarea finală/greutate, etc. 

             Foymall este un magazin online dedicat în exclusivitate femeilor și veți găsi aici o mulțime de modele de hăinuțe și accesorii la prețuri mici. Aici transportul este gratuit. :)






Rochie : Foymall
Pantofi : Sammydress

Ce părere aveți? Vă plac pantofii? Eu îi ador! Deși sunt destul de înalți, sunt destui de comozi.

PS : Dacă mai sunt bloggerițe care vor să colaboreze cu Sammydress, să facă un review/outfit, o puteți contacta pe Penny la pennyhill130227@gmail.com . Aceasta vă va oferi mai multe detalii! 




You may also like