Gazduire Web Tlh

0 Comments
              Hei hei! Astăzi vreau să vă vorbesc despre o nouă companie care ne oferă servicii web, precum găzduire web, domenii web, reseller web, servere VPS sau dedicate. Este vorba despre acest site, pe care l-am descoperit recent. Mă gândesc de mai mult timp să îmi iau domeniu+host pentru acest blog, însă nu mă pot hotărî, la cât de multe oferte tentante am găsit! Cele pe care le-am găsit pe acest site, Tlh, m-au derutat complet și dacă înainte aveam deja o preferință, ei bine acum vreau să iau în calcul și ofertele puse la dispoziție de aceștia! În continuare aș vrea să vă prezint ofertele acestora. 

*Pachetul Basic oferă : 2 GB spațiu SSD, trafic lunar necontorizat, 1 domeniu găzduit, 3 căsuțe mail, 1 bază de date. Prețul acestui pachet este de 0.99 Euro pe lună. 

*Pachetul Start oferă : 6 GB spațiu SSD, trafic lunar necontorizat, 4 domenii găzduite, căsuțe mail necontorizate, 10 baze de date. Prețul acestui pachet este de 2.99 Euro pe lună. 

*Pachetul Business oferă : 10 GB spațiu SSD, trafic lunar necontorizat, 10 domenii găzduite, căsuțe mail necontorizate, baze de date necontorizate. Prețul acestui pachet este de 3.99 Euro pe lună. 

*Pachetul Profesional oferă : 25 GB spațiu SSD, trafic lunar necontorizat, 20 domenii găzduite, căsuțe mail necontorizate, baze de date necontorizate. Prețul acestui pachet este de 5.99 Euro pe lună. 

*Pachetul Corporate oferă : 50 GB spațiu SSD, trafic lunar necontorizat, 40 domenii găzduite, căsuțe mail necontorizate, baze de date necontorizate. Prețul acestui pachet este de 9.99 Euro pe lună. 

La toate aceste pachete, mai sunt și alte specificații incluse, dar sunt necontorizate. În plus, doar la primele 3 pachete puteți opta contra cost ( 1 Euro ) pentru un IP dedicat sau acces SSH. La ultimele două aceste opțiuni sunt gratuite.

Ce părere aveți?Veți apela la serviciile lor?


You may also like