Gazduire MxHost

0 Comments
           Hei hei! Astăzi am pregătit un nou articol dedicat bloggerilor, în special acelora care nu au domeniu propriu și se gândesc să facă următorul pas, dar nu sunt deciși încă, exact așa cum sunt și eu acum! Până acum v-am prezentat mai multe oferte despre hosting, domenii, etc, iar astăzi vreau să vă prezint un nou site care oferă servicii web profesionale. Este vorba despre MxHost, un site dedicat soluțiilor web profesionale care ne pun la dispoziție următoarele servicii : înregistrare domenii, găzduire website, găzduire reseller, servere VPS, servere VPS SSD și servere dedicate. Eu m-am oprit asupra pachetelor de găzduire, care mi se par destul de avantajoase și m-am gândit că ar fi bine să vi le prezint și vouă puțin. Sper să vă fie de folos următoarele informații.

*Pachetul Basic Linux : are nivel scăzut de resurse și web server Litespeed. Pachetul conține 750 MB spațiu de stocare, 25 GB trafic lunar, 20 căsuțe mail, 3 baze de date, IP dedicat inclus/opțional și 1 domeniu. Costă 0,95 euro/lună.

*Pachetul Personal Linux : are nivel mediu de resurse și web server Litespeed. Pachetul conține 2 GB spațiu de stocare, 200 GB trafic lunar, 50 căsuțe mail, 10 baze de date, IP dedicat inclus/opțional și 2 domenii. Costă 2,95 euro/lună.

*Pachetul Business Linux : are nivel mediu de resurse și servere cu SSD + Litespeed. Pachetul conține 10 GB spațiu de stocare, 500 GB trafic lunar, căsuțe mail necontorizat, 20 baze de date, IP dedicat inclus/opțional și 3 domenii. Costă 5,95 euro/lună.

*Pachetul Ultimate Linux : are nivel mediu de resurse și servere cu SSD + Litespeed. Pachetul conține 20 GB spațiu de stocare, 1000 GB trafic lunar, căsuțe mail necontorizat, baze de date necontorizat, IP dedicat inclus/opțional și 6 domenii. Costă 8,95 euro/lună.

*Pachetul Complete Linux : are server premium +99.9% uptime și server cu SSD + Litespeed. Pachetul conține 50 GB spațiu de stocare, trafic lunar necontorizat, căsuțe mail necontorizat, baze de date necontorizat, IP dedicat inclus/opțional și domenii necontorizat. Costă 12,95 euro/lună.

Ce părere aveți? Vi se par tentante ofertele?


You may also like