Eveniment : Lansarea gamei THE ONE Oriflame

0 Comments
              Hei hei! Oficial sunt make-up artist Oriflame Giurgiu! Yay for me! <3 Joi am participat la primul eveniment Oriflame în calitate de make-up artist și a fost super! Evenimentul a marcat lansarea noii game de produse de machiaj de la Oriflame, The One; odată cu acest eveniment am avut ocazia să testez noile produse. Am machiat mai multe fete pentru eveniment cu aceste produse și mă declar cu adevărat mulțumită de noile farduri-cremă care devin pulbere imediat după aplicare! Le-am folosit ca atare, dar și ca bază pentru fardurile pudră Oriflame. Vă voi da mai multe detalii despre aceste produse pe viitor :) . 























 


Dacă vrei și tu să le alături echipei Oriflame, fie că vrei să câștigi niște bănuți, fie că vrei să cumperi produsele lor cu discount, găsești aici mai multe detalii.


You may also like